~prológus

340 6 0
                                    

Épp ültem a költöztető kocsiba és próbáltam elmélyülni a gondolataimba mikor a bátyám sikeresen megzavart.
-Enyém a nagyobb szoba -
-Ok-igazából én leszartam hogy kié a nagyobb szoba sokat költöztünk nem volt sohasem időm megszokni az új szobámat .
-Most mi a baj?-kérdezte
-Az hogy úgy se fogunk itt lakni sokáig ha anyun múlik -félre értés ne essen szeretem anyát .Ő egy gyönyörű nő tényleg nincs rá egy rossz szavam se, de ez a sok költözés már az agyamra megy.Ami azt illeti szerintem tőle örököltük a szépségünket(nem vagyok egoista) meg persze az edző teremnek köszönhetjük a tesómal hetente kétszer megyünk edzeni szombaton és szerdán ,plusz én járok táncolni.
-Mindjárt megérkezünk -mondta a költöztető mogorván.Nem értem hogy mi baja van .Biztos csak szar napja van.Tényleg kb. 10 perc alatt ott voltunk.
-Aztaaa ez egy palota-Mondta a tesóm gyönyörködve.Istenem ez sose nő fel ,bár ha jobban megnézem egy tényleg mesébe illő házról beszélünk .
-Hát tényleg nem rossz-
-Nem rossz,az igen kis anyám nem rossz miért egy palota kell?-Én meg csak bólogattam

-Hát tényleg nem rossz--Nem rossz,az igen kis anyám nem rossz miért egy palota kell?-Én meg csak bólogattam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Így néz ki
Nyilván be is rohantam a házba , hogy megnézem milyen belülről.Az egész gyönyörű volt belseje az bézs és fehérből állt nagyon otthonos volt már így is.A tesóm is belépett neki is nagyon tetszet közben a költöztető már hozta be a dobozokat .Amiket mi el is kezdtünk kipakolni.Közben anyu is megérkezett .

-Sziasztok kicsikéim hoztam nektek pizzát -Mi egyből le rohantunk iszonyatosan éhes voltam alig vártam hogy anyu haza jöjjön .Le is ültem a asztalhoz es már falatoztunk is.Persze anyu hawaii pizzát hozott nekem ez a személyes kedvencem.

-Egészen gyorsan kipakoltatok-mondta anyu

-Igen csak 3 órába telt-nálunk ez elég kevésnek számít .Nyilván a erre a tesóm is hevesen bólogatott .
-Anya holnap el mehetünk edzeni Lénával?-

-Persze-válaszolta anya kedvesen
Pont befejeztük a kajálást én egy hatalmasat ásitottam

-Azt hittem hogy be repül egy légy a szádba-mondta a tesóm viháncolva ,mire anyu is felkuncogott én meg arra gondoltam hogy bevágom a sértődőtett és villámgyorsan
felszaladtam a szobámban ami már elég komfortos volt,kiraktam egy-két képet és feltetem a ledemet.Amit bakapcsoltam lila színre es egyből bevágtam a szunyát miután lefürödtem.

Remélem tetszeni fog igazából ez az első könyvem ☺️
Tiktok:@_Amiraa_12

A mi titkunk marad-Szüneteltetve~ Where stories live. Discover now