2fejezet

140 3 0
                                    

Szombat 9 óra
Mivel tegnap hulla fáradt voltam, nem voltunk vásárolni Dáviddal.Felöltöztem egy farmert és feszülős crop toppot választottam mellé, elég dekoltázs mutató.Barna hajamat össze fogtam egy csattal. Leindultam mikor megláttam ,hogy itt van az a csaj aki tegnap is .Lehet hogy valami komolyabb van köztük ,de hát még csak három napja lakunk itt.Olyan könnyű neki minden,főleg a csábítás az megy neki.Szerencsés.Na de mindegy kivetem a hűtőből  egy kis áfonyát , nem voltam éhes .
-Jó reggelt hugi-mondta mosolyogva
-Jobbat-mondtam
-Szia Nóra vagyok,a bátyád  új barátnője ,sajnálom ha tegnap rossz benyomást tettem-mondta sajnálkozva
-Jaj semmi baj ,én Léna vagyok-próbáltam biztatóan mondani .Kicsit szemügyre vettem, haja vörös ,szeme zöld ,gyönyörű ,hasonlít rám neki is homokóra alakja van.Miközben elég gyanúsan méregetem,a bátyám hátulról átölelte .Nagyon édesek voltak.Igazából mindig azt valótam ,hogy nekem nem kell kapcsolat de a szívem mélyén én is szeretnék.Miután megettem a kis tálnyi áfonyámat .Olyan csók csatába kezdtek azt hitem ,hogy lehidalok.De anyu szerencsémre haza ért.(Isten vagy anyukám)
-Sziasztok!-
-Szia anya-mondtuk furcsán egyszerre a tesómmal
-Jó reggelt Nóra vagyok a helyes fia barátnője -mondta izgatottan
-Szia a nevem Krisztina de neked csak Kriszti,kisfiam nem gondoltam volna ,hogy egy ilyen gyönyörű lányról beszélsz már vagy 3 hete.-mondta anyu vidáman.
Én erről nem is tudtam.Nem gondoltam volna hogy pont a húgának nem mondja el .Bevallom tényleg rosszul esett ,nagyon .Szerintem ez az arcomon is látszódott.Ezért leszarok mindent és mindenkit ,felkaptam a vállamra a táskámat abba a telefont,kulcsokat,pénztárcámat .

-Szerintem elindulok megveszem a bálra a ruhákat ,sziasztok!-Nem vártam meg a választ .Csak kiléptem az ajtón ,gondolom nem kell mondanom egyből kiestek a szememből a könnyek ,pedig nem szoktam sírni .Fel is pattantam a motoromra ,mikor megláttam hogy mennyivel megyek kicsit vissza vettem a tempóból.Már itt vagyok a plázába de mit látnak szemeim itt állok a Victoria Secret előtt egyből be rohantam mutatom mit vettem

Már itt vagyok a plázába de mit látnak szemeim itt állok a Victoria Secret előtt egyből be rohantam mutatom mit vettem

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Ez irtó sexy ....wow bár nem tudom kinek vettem ,de majd egyszer jó lesz .
Kerestem valami olyan boltot ahol lehet venni bálra ruhát .
........
Már vagy a 8. ruhát próbálom fel de semmi ,elég fáradt vagyok és erre megakadt a szemem egy gyönyörű fekete ruhán.Nem kellet sok fel próbáltam és megvettem.

Nem kellet sok fel próbáltam és megvettem

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Még a körmöm is megy hozzá .Indultam volna haza mikor megláttam Bryant .Elállt a lélegzetem .Hogy lehet valaki ilyen sexy?!Uuu de jó lenne ha el hívna a bálba ,vagy milyen lehet az ágyba durva vagy szenvedélyes,tüzes.
De ezt úgyse fogom megtudni hisz egy ilyen fiúnak tuti van barátnője vagy csak egyéjszakások kellenek neki. Úristen jön ide !!

A mi titkunk marad-Szüneteltetve~ Onde histórias criam vida. Descubra agora