Épp indultunk volna haza mikor ,megláttuk a fiúkat .
-Sziasztok-rohantunk oda hozzájuk
-Mit csináltok itt kettesben??-kérdezte Will. Nem tudtuk mit reagáljunk
-Úgy nézték ki mint akik most szabadultak egy csók csatából-folytatta Jacob
-Ömm mivel most szabadultunk egy csók csatából ?-mondta bizonytalanul Bryan. A többiek gyorsan gratuláltak .
-Noah?-kérdeztem
-Hát valami kiscsaj szüzességét veszi épp el a játékterem mosdójába-válaszolta Will
-Ez sohasem nő fel-mondtam szemet forgatva .
-Amúgy ti hogy hogy itt vagytok?-kérdezte Bryan
-Azért mert megfigyeltünk titeket -mondta Jacob röhögve
-Tudtam hogy nem kellet volna el mondanom nektek hogy hova hozzon Lénát-csapott a fejére Bryan
-Hát lehet,nézzétek kijön ide ?, a sex király!!-mondta Will
Mindenki röhögött
-Sziasztok-mondta még picit zihálva ,és beletúrt dús barna hajába.Ha nem most jöttünk volna össze Bryal ,akkor én is megdugattam volna vele magam.Úristen min gondolkodók ,nem fúj, én Bryant szeretem.Inkább meg csókolom .Gyorsan lekaptam ,tudta hogy mit akarok,így elköszöntünk a többiektől ,és elindultunk .
-Mit szeretnél otthon kislány?-kérdezte egy bugyiszagató mosoly kíséretében
-Hmm talán lefürdök-húzom az agyát
-Jajj ne már kislány-
.......
Otthon:
-Gyere menjünk fel a szobámba -mondtam Bryanek
Felmentünk
Bezártak a szobám ajtaját.Bryan neki lökött az ajtómnak és hevesen csókolni kezdet ,felugrottam a karjaiba és a dereka körül össze zártam a lábam ,utána kiszálltam a csókból és elkezdtem a nyakát szívogatni csak hogy tudja hova tartozik.Utána elindult a ágyam felé és ledobott rá.Felém kerekedet,elkezdte levenni a ruháim, én is az övéit .Mikor már csak egy fehérnemű választott el minket elkezdet keresni valamit a gatyája zsebében.
-Nem kell gumi ,szedek fogamzásgátlót mondtam zihálva
Ekkor újra csók csatába hívtam .Újra felém kerekedett,letépte rólam a buggyimat közben alám nyúlt így ki tudta kapcsolni a melltartómat ami már a szóba másik felébe repült, közben szenvedélyes csókokkal hintette a nyakamat, és egyre lejjebb haladt ráharapót a mellemre mire én felnyögtem ,kapartam a hátát.Ekkor beletettem a két ujjamat a boxere szegélyébe és lehúztam róla .Ekkor helyet cseréltünk én voltam felül lovagló ülésbe .Behelyeztem a farkát a hüvelyemhez és beleültem ,mindketten jólesően felnyögtünk .Fel-le mozogtam közben a hasizmát markolásztam és csókkolgatam .
-Elfogok menni!-mondta ,erre begyorsítottam
-Bryannn-élveztem el hangosan
Még pár fel-le és ő is elment.Ezt jelezte egy hangos sóhajjal.
Még pár percig levegőért kapkodva ültem az ágyékán
-Szeretlek-mondtam neki mosolyogva
-Én is-mondta zihálva
Mellé feküdtem és a fejem a mellkasára raktam.
Sziasztok remélem tetszet ez a rész is!🤭
Bocsánat hogy ez ilyen kis rövid lett ,de remélem jóra sikerült!
VOCÊ ESTÁ LENDO
A mi titkunk marad-Szüneteltetve~
RomanceSziasztok A nevem Léna (Miller) igazából költözés miatt váltok iskolát de már igazából 4-ér-e váltok iskolát.Tudtam mi vár rám új barátok ,új ház,könyvek.De mindegy el is ,elmondok magamról pár dolgot ,17 éves vagyok, van egy bátyám Dávid ő által...