Bryan szemszöge:
Mikor megláttam Lénát ahogy épp jön ki a próbafülkéből konkrétan egyből összekapcsolódott a tekintetünk de az övé lejjebb haladt gyanúsan méregetett .Aztán elindult kifizetni a ruháját.Kicsit jobban megnéztem homokóra alak,zöld szem,barna haj, gyönyörű igazából észrevettem a kezében egy Victoria Secret-es zacskót egyből fel izgatott a gondolat ,hogy mi lehet benne egy sexy body,vagy az ő illatának a parfüme .Huu kicsit küzdöttem a merevedésemel de úgy döntöttem oda megyek.
.....
-Szia Léna-mondtam neki kicsit zavartan de ez lehet a miatt is hogy a felsője kicsi jobban kivan vágva mint kéne ,nagyon fel izgat hogy milyen lehet az ágyba.
-Itt vagy Bryan? halo-mondta kicsit idegesen
-Persze itt vagyok csak elkalandoztam-
-a felsőmön ?-És mutatót a polójára
-Úgy tudom hogy egy suliba járunk ,legalább is pénteken a tanár bejelentette ,hogy lesz egy Léna nevű osztálytársunk.-próbáltam terelni a témát .
-ohh értem és hogy hogy itt?-kérdezte
-ja a bálra vettem, zakót,te?-kérdeztem vissza
-Egy sexy szettet és a bálra ruhát-tuti azért mondta hogy játszon a merevedésemel de ha játszunk akkor én is beszállok
-Ohh nekem vetted?-kérdeztem vissza
-Honnan tudod hogy nincs barátom?-szúrt oda
-Ez fájt ,de akkor megkérdezem van barátod?-
-Nincs-mondta mosolyogva
-Akkor lehetek a párod a bálon?-
-Lehetsz de előtte válaszolj erre,neked van barátnőd ?-kérdezte aranyosan
-Nekem inkább csak futó kalandjaim voltak-válaszoltam vigyorogva
-Akkor tuti edzet vagy az ágyban-mondta kacéran
Léna szemszöge:
Úristen ezt nem akartam mondani .Most tuti egy picsának néz .
Villantott felém egy 1000 wattos mosolyt,úgy utálom ezt a mosolyt.
-Szerintem én megyek de akkor találkozunk hétfőn -Mondtam neki mosolyogva, takarva a zavaromat.
-Akkor szia!-mondta irtó cukin
El is indultam haza felé szerencsére mindent be tudtam szerezni.
....
Haza is értem,letusoltam.
Itt volt a tesómnak a barátnője és arra gondoltam hogy kicsit jobban megismerem szóval elmegyek vele este bulizni.
-Szia Nóra arra gondoltam hogy elmehetnénk este bulizni csak mi ketten.-
-Okés Léna ,de már 6 óra,nem kéne készülődnünk ?-kérdezte
-De igen ,akkor válaszunk ruhát .-mondtam és el is indultam a gardróbom felé
-Én szerintem ezt a kéket választom-mondta
-Ez a kék szín nagyon te vagy én meg ezt a feketét.(ömmm igen a fekete a kedvenc színem kiemeli a zöld szemem)Mind kettőnkhöz mentek a ruhák mivel kreol bőrűek vagyunk.Megcsináltuk a hajúnkat és sminkjeinket az enyém füstös lett .Az övé meg ilyen Basic.Ő a haját begöndörítette én pedig kivasaltam .Amúgy közben egy csomó mindent megtudtam róla hogy már 1 honapja ismerkedtek a tesómal de amikor találkoztak akkor szerelem volt első láttásra. Ahogy észre vettem igaz hasonlítunk de a stílusuk nagyon más.Megmutatom a ruháinkat:Szerintem ez nagyon jól áll neki.
Enyém pedig ez szerintem ez nagyon bomba.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A mi titkunk marad-Szüneteltetve~
RomanceSziasztok A nevem Léna (Miller) igazából költözés miatt váltok iskolát de már igazából 4-ér-e váltok iskolát.Tudtam mi vár rám új barátok ,új ház,könyvek.De mindegy el is ,elmondok magamról pár dolgot ,17 éves vagyok, van egy bátyám Dávid ő által...