Bryanal nem csalódtam a sexben felmenális volt.Még repetát is kértem volna belőle ,csak ő azt mondta hogy fáradt és be is aludt.Én pedig fent voltam gondolkodtam ,vajon jó döntést hoztam ?Nem biztos ,szeretem mindig is a küzdelmet, hogy tovább maradjon a szenvedély a vágy.De most alig volt ,és már nem is lesz.Legalább is Bryanal.Nem tudom meddig leszünk együtt, de nekem valami azt sugallja hogy nem a miénk lesz a legtovább tartó kapcsolat.
Inkább alszok, odabújtam Bryhez ilyen kis/nagy kiflis pózban ,és egyből éreztem a seggemnél a merevedő részét.
-Bocsi baby,nem tudom irányítani .-súgta a fülembe álmos hangján ,amibe picit beleborzongtam
-semmi-aludtam el
...
Reggel már 7 kor felkeltem ,igen még én is csodálkoztam de mivel ma szerda van ,így elmentünk edzeni mert már Dávid is fent volt.
A jóleső 30 perces kardió után haza indultunk reggelizni,épp beléptünk az ajtón, mikor nagyon finom illatok törtek be az orromba.De mivel anyu üzleti úton volt,Nóri meg a családjánál, csak Bry lehetett a tettes .
-Hello-köszöntünk neki
-Nem tudtam, hogy ilyen kis konyha tündér vagy-öleltem át hátulról
-Nem is vagyok az bébi,csak gondoltam éhesek lesztek .-motyogta a számra és meg csókolt.A jó kis cigi szag becsúszott az orrom alá,szeretem ezt a illatot olyan férfias volt .Miután megreggeliztünk felmentem fürödni .(elfelejtettem mondani most szünet van az iskolába ,majd csak hétfőn kell mennünk)
Mentem volna a fürdőbe de Bryan le támadót.Betolt a fürdőbe ,levetköztünk és neki nyomot a hideg csempének mire egy picit felszisszentem.Szeretem mikor ilyen vad .Hevesen csókolóztunk mikor belém nyomta a szerszámát .
-Bryannn-nyögtem ki a nevét
-Hangosabban édes -úgyis tettem
Erősen döfött ,közben nyakamat csókolta .
-Bryaannn-nyögtem fel hangosan,hátam ívben rendült és a hideg átrázott .Még párat nyomot és ő is elment ,viszont én is akartam tenni érte valamit .Letérdeltem és a farkát a számba vettem ,először a nyelvem hegyével cirolgatam ,és a kezemmel ,utána bevettem a számba .Nem kellet sokáig csinálnom hamar elélvezet .
-Ezt még meghálálom a szobába édes-mondta zihálva és kacsintott egyet .
- Szeretlek-mondtam neki
-Én is-és kiment a fürdőből
Végre lezuhanyozhattam .Azt vettem észre Bryannal inkább csak sex társak vagyunk mint szerelmesek .Ekkor kiléptem a zuhanyzóból,én is kimentem a fürdőbből.Bementem a szobámba ,bezártam a ajtómat és Bryan ölébe ültem .Ekkor helyet cseréltünk ő volt felül .Szenvedélyesen meg csókolt amit viszonozták is de ő lejjebb haladt ,fejével beférkőzött a combom köze és a nyelvével szorgosan nyalni kezdett .
-Ott azaz igen-nyögtem fel,miközben a melleimet markolászta .Ekkor még pluszba be dugta a két ujját és azzal is dolgozni kezdett .Nyögtem ,sikítoztam.Fejjem hátra rándult ,elértem a gyönyört már másodjára .
Ekkor kihúzta belőlem a két ujját és szépen lassan lenyalta.
-Perverz disznó -szóltam rá szórakozottan
-Finom vagy szivi -válaszoltaSzerintetek be fog igazolódni Léna jóslata ?
Szóljatok ha valami nem tetszik a jövőben szívesen váltosztatok rajta🫡☺️
YOU ARE READING
A mi titkunk marad-Szüneteltetve~
RomanceSziasztok A nevem Léna (Miller) igazából költözés miatt váltok iskolát de már igazából 4-ér-e váltok iskolát.Tudtam mi vár rám új barátok ,új ház,könyvek.De mindegy el is ,elmondok magamról pár dolgot ,17 éves vagyok, van egy bátyám Dávid ő által...