11. Fejezet

91 2 0
                                    

Mivel medencés party lesz ezért a ruhám alá fürdő ruhát vettem fel.

Mivel medencés party lesz ezért a ruhám alá fürdő ruhát vettem fel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ez egy ilyen kis "visszafogott,, darab.
Na de már fél hét van és 7kor jönnek értem, a fiúk kocsival ami azt illeti igen valaki ma nem iszik aki nem más mint ....dobpergés :Noah.Ömm hogy miért pont ő ,mert a múltkor lehányt minket.
Vissza térve a valóságba még van 20 percem.Még megigazítottam a sminkem ,aztán rájöttem hogy hajam az így nem jó ,mert ha vizes lesz olyan leszek mint valami puli.

Még megigazítottam a sminkem ,aztán rájöttem hogy hajam az így nem jó ,mert ha vizes lesz olyan leszek mint valami puli

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Szóval fel kötöttem egy ilyenre, remélem ez így jó lesz.Kinéztem az ablakomon és már ott álltak a fiúk a kocsinak neki dőlve.Gyorsan lefutottam .
-Sziasztok-köszöntem izgatottan
-Szia anya-mondták ugyanakkor Jacob és Will.Jacob szokása most sem maradt el felkapott és megpörgettet .Miután megnéztem észrevettem hogy a fiúkon fekete ing és farmer.Gondolom ez volt a DRESS CODE ,bár ki tudja?
-Tudtátok ,hogy úgy fog kezdődni bent elkezdünk inni utána meg kimegyünk a Alex apjának strandára-mondta Will
-Ez komoly ?-kérdeztem vissza
-Aha-bólogatott
-Induljunk már -szólt közbe Noah nyűgösen .Beültünk a autóba én voltam az anyós ülésen ,Noah vezetet ,Will és Jacob hátul hülyültek .Lehet picit sok ideig bámultam Noaht mert rám nézett ilyen ,,mi a fasz van" fejjel .Ekkor lassult a kocsi és leparkoltunk,én gyorsan ki is szálltam az autóból .
-1 szabály NE igyátok le magatokat a sárga földig-mondta Noah és kiemelte a Ne-t .
-Miért akkor mi lesz?-kérdeztem vissza
-Itt hagylak titeket-válaszolta nemes egyszerűségből.
-És mi a 2. szabály?-kérdezte Will
-Az hogy ne fulladjatok bele a vízbe-válaszolt Noah.
-3.?-kérdeztem
-Hogy tartsátok be a szabályokat -
-Menjünk már be-vágott közbe Bry.
Be mentünk
Kicsit el csodálkoztam mert elégé egy palotára hasonlított ez a ház.De most inkább egy szórakozó helyre .Az orromba beszökött a alkohol ,fűves cigi szaga.Elindultam Noah felé, hogy kérjek egy szálat de ő már egy másik lány szájába kutatót .Hát ez most felért egy hátba szúrást .A lábaim automatikusan a konyha felé vezetett ,és ott kiöntöttem magamnak egy jó kis vodka narancsot.Az italt le húztam és elindultam a tánc parkettre .A zene ritmusára ringattam csipőmet mikor megéreztem hogy valaki átkarol .Hátra fordultam és Jacobal találtam magam szembe ,iszonyúan alkohol szaga volt .
-Jacob?-kérdeztem rá
-Nem az isten-válaszolta szórakozottan
-Hülye -csaptam rá mellkasára
-Ha nem baj kimegyek a mosdóba -mondta és elindult
Hát nem baráttal akartam ma lefeküdni úgyhogy oda megyek valakihez .Egy magas olyan 190cm ,fekete hajú pasit választottam .Oda szlalomoztam hozzá .
-Szia-köszöntem rá
-Hello-Ekkor talpig végig mért amibe tán egy picit belepirosodtam .Elfelejtettem mondani ,hogy eléggé ki van gyúrva .
-Léna-mondtam neki
-Dylan ,nagyon szép vagy sőt az nem is kifejezés -Hát játszunk így Dylan
-Táncolunk ?-kérdeztem rá
Erre csak bólintott ,egy kicsit előrébb mentem és ringatom csipőmet.Két óriási kéz fonódott a csipőmre .Kicsit neki dőltem mellkasának ,a derekamnál éreztem merevedő ágyékát .Hátra fordultam és megcsókoltam .Lehet egy picit meglepte de egyből vissza csókolt ....hmm egész jól csókol, bele markolt fenekembe pont úgy mint délután Noah ,hadjuk már Noaht most Dylan van itt és kész .Ekkor kezemmel beletúrtam sötét hajába ,felmorgott, én meg bele mosolyogtam csókunkba .Ekkor levegő hiányában váltunk el mindketten zihálva.Ekkor elcsöndesedett a zene és egy fiú kezébe a mikrofonal ,felállt egy asztalra.Dylan át karolt és a nyakamba fúrta a fejét .
-Szerinted ez most énekelni fog?-kérdezte Dylan
-Nem tudom, nem inkább egy Magic Mike
előadást fog előadni?-kérdeztem röhögve
-Lehet-röhögött ő is
-Szóval irány a strand felé !-kiáltott fel a asztalon álló fiú
-Elvigyelek a strand felé?-kérdezte
-Igen csak szólok a haveromnak aki hozott ,hogy engem ne várjanak egy perc is jövök-válászoltam
Ekkor elindultam megkeresni Noaht ,akit meg is pillantottam éppen a kanapén ül egy csajjal az ölébe ,hogy dögölne meg
-Noah ügye most kell menni a strand felé Dylan elvisz engem-hadartam le neki gyorsan .Uu ez fájt neki a feje alapján
-Dylan aki a fociban az ellenfél csapatkapitánya?-kérdezte kicsit idegesen
-Igen?-
-Ez most komoly azzal a faszal mész?-kérdezte Noah
-Igen,de így bele gondolva amúgy se férnék be a kocsiba a kurvád miatt -válaszoltam neki ártatlanul
-Nem is vagyok kurva-szólt közbe hisztérikusan a kiscsaj
-Jó mindegy én megyek-mondtam
...
Dylanal már a kocsijába ültünk
-Noah a barátod?-kérdezte hirtelen
-Hát most inkább csak veszekedő társam-röhögtem fel kínosan
-Ohh értem,egy perc és ott vagyunk- ekkor leparkolt.Én meg kapva a pillanaton hirtelen az ölébe ültem .

A mi titkunk marad-Szüneteltetve~ Where stories live. Discover now