16.fejezet

82 2 2
                                    

December.18.
Ethan szemszöge :
A tegnapi napról nem nyilatkozom ,Léna
épségben haza ért este ,fején egy koronával amiből tudtam hogy királynő lett .De mivel neki is lecsusszant egy két ital így nem igazán tudtam neki elmondani egy fontos hírt .Most jelenleg itt ülök a konyha asztalnál és reggelizem miközben Léna a fent alszik.
-És mikor mondod el neki?-kérdezte John a legjobb barátom .
-Amint fel kell -válaszoltam
-Kifog szerinted borulni ?-kérdezet Ace a másik jó barátom.
-Biztosan -adtam a tömör választ miközben bele kortyoltam a kávémba.
-Mire fogok ki borulni ?-battyogott le selyem köntösében a lépcsőn közben szemembe nézve.
-áhh itt is vagy , szuper ,reggeliz ,utána gyere a dolgozó szobámba-hagytam őket ott
Léna szemszöge :
-Hát jó,ti tudtok valamit?-kérdeztem meg a két barátját
-Igen de nem mondjuk el-mondta Ace(?)
-Akkor szerintem csak csinálok egy kávét és fel megyek hozzá.-mondtam el a terveimet.Gyorsan megcsináltam az italomat és elindultam fel.Kopogtam egy párat és egy ,,gyere" után már bent is voltam .
-Foglalj helyet -mondta mire leültem a vele szembe lévő bőr fotelbe.
-Na mondjad azt a ki borító hírt(?)-mondtam gúnyosan.Közben bele ittam a kis cappuccino-mba .
Ethan szemszöge: (újra )
-Szóval nem kertelek ,apád nem az akinek gondolod,ő szintén egy maffiának a feje volt ,úgy ahogyan én is ,és mostmár te is követve őt-Rá néztem Lénára kinek az arca semmit nem tükrözött ,sem dühöt sem szomorúságot .Semmit ,nos vagy nagyon biztos a póker arca vagy nem érez semmit ,valószínűleg az első .
-Khmm...és most mit kell csinálnom simán bele tanulok, sok hatalom van a kezembe?-tért rá a lényegre
-Igen sok hatalom van a kezedbe körülbelül annyi mint az enyémbe ,de az nem is érdekel hogy miért nem a fiú tesód ra hagyta rá ezt a nagy felelősséget?-kérdeztem rá mire meg rázta a fejét .
-Nem ,mert tudom úgy gondolta hogy én sokkal rá termettebb vagyok ,és a tesóm felelőtlen, nem gondolkozik .-mondta el szinte a válaszomat.ügyes
-Mikor kezdhetem el?mikor látnak az ellenfeleim ?És a legfontosabb kivel kell össze házasodnom mivel ha jól tudom nők egyedül nem érnek szart se-záporozódott meg a kérdései.
-Igazából meg tanítalak pár dologra és kezdhetünk is,az ellenfeleid a jövő hétvégi bálon fognak látni és ott döntheted el hogy kivel szeretnél osztozni-válaszoltam gyorsan.
-Neked van feleséged?Mármint nem azért de hamár így össze hozott az élet, plussz azért ha a két hatalom össze ér szinte halhatatlanok leszünk -dobott fel egy ötletet kissé bizonytalanul.
-Mi lenne ha azt mondanám van feleségem?-kérdeztem vissza
-Szóval nincsen -állapította meg-nem lenne semmi köztünk ,keresnék egy mások maffiát.-mondta tömören
-Akkor gondolom semmi akadálya annak hogy ma el is kezdjünk bele tanulni szóval irány öltözni !-adtam parancsba
Elindultunk fel

-mondta tömören -Akkor gondolom semmi akadálya annak hogy ma el is kezdjünk bele tanulni  szóval irány öltözni !-adtam parancsbaElindultunk fel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Léna ezt vette fel ,én pedig egy galléros fekete pólót egy fekete farmerel.
-Indulhatunk?-kérdeztem
-Persze -válaszolta

Sziasztok ez egy jóval rövidebb rész mint a többi viszont jobb mint a semmi.Ha tetszik akkor nyomjátok meg a kis csillagot!🫶🏻

A mi titkunk marad-Szüneteltetve~ Where stories live. Discover now