Rozdział dedykuję wszystkim czytelnikom. Miłego czytania.
Pov.Matti
Kiedy skończyliśmy się całować ustaliliśmy ,że narazie nikomu nie będziemy mówić o naszym związku.
Postanowiliśmy się przejść trochę.Wyszliśmy po cichu z hotelu.
Pov.Nico
Kiedy skończyliśmy się całować ustaliliśmy ,że narazie nikomu nie będziemy mówić o naszym związku.
Postanowiliśmy się przejść z Mattim trochę.Wyszliśmy po cichu z hotelu.Szliśmy ciemną ulicą i rozmawialiśmy o wszystkim, i o niczym po może godzinie wróciliśmy do hotelu.poszliśmy do mojego pokoju od razu poszedłem do toalety się umyć i ogólnie ogarnąć po mnie poszedł Matti.Oczywiście położyłem się na łóżku i przeglądałem social media po chwili poczułem uginający się materac, i później wtulenie się w moje ciało.Wyłączyłem telefon i się przytuliłem do Mattiego.
-Dobranoc kochanie-mruczę i całuję go w policzek
-Dobranoc słodkich snów kochanie-też mruknął i zasneliśmy.
Wracaliśmy właśnie z meczu który oczywiście wygraliśmy nagle nasz autobus zderzył się z innymi autobusem siedzieliśmy na samym końcu Matti siedział po środku do tego nie zapioł pasów.Przeleciał przez cały autobus i wyleciał przez przednią szybę reszta była w miarę cali mnie tylko lekko ręka boli ,ale wstałem, i pobiegłem do Mattiego ,który leżał przed autobusem uklęknąłem i zacząłem płakać on nie oddychał wyłem w niebo głosy.
Obudziłem się zlany potem i łzy mi ciekły.
-Hej Nico-mówił zaspanym głosem
-co się stało?-spytał
*opowiada o śnie*
-Już spokojnie-uspokajał mnie jak dziecko wtuliłem się w niego i zasnąłem spałem już do rana.
CZYTASZ
Who the hell say that football player not will be gay? Nicola ZalewskixMattyCash
Teen FictionAle kto powiedział ,że piłkarzach nie może być gejem.