special z okazji 1k wyświetleń(18+)

143 8 0
                                    

Małe info będzie scena 18+ ,ale bez ciąży

Pov.Nico
Świętowaliśmy 30-stke mojego męża, a ja dalej nie dałem mu prezentu czekałem aż będzie po północy. Nadeszła przeze mnie wyczekiwana godzina.Matti przyszedł wiadomo wstawiony ja też byłem lekko pijany, ale miałem świadomość co się za chwilę wydarzy.Podszedłem do Mattiego i namiętnie go pocałowałem.Zaczeliśmy się kierować w stronę łóżka popchnąłem go na łóżku i usiadłem na nim okrakiem zacząłem go całować po szyi robiąc malinki, a on pode mną jęczał.Szybkim ruchem ściągnąłem mu koszulkę i sobie też schodziłem coraz niżej ugryzłem go lekko w sutek a on jęknął i wygiął się w łuk.Jeszcze przez chwilę się bawiłem jego sutkami poczym zachaczyłem zebami o spodnie w spodniach było wybrzuszenie.
-Będziesz delikatny-mruknoł przytaknąłem mu powoli ściągnąłem mu spodnie i bokserki zarumienił się.
-Nie wstydź się kochanie-mruknołem mu do ucha
Szybkim ruchem ściągnąłem sobie spodnie i bokserki na początku nawilżyłem sobie palce i jeden wsadziłem w Mattiego krzyknął z bólu uspokoiłem Mattiego dołożyłem drugi ,a po chwili i trzeci ,kiedy Matti był już rozciągnięty wszedłem w niego.
Zacząłem się powoli w nim poruszać.
-Nico szybciej!!!-krzyczał Matti zacząłem się szybciej poruszać, a on jęczał dyszałem lekko doszedł ,a ja chwilę po nim wyszedłem z niego dalej dysząc wtulił się we mnie i zasnął ja z resztą też
Time skip rano
Obudziłem się Matti dalej spał.Wstałem ubrałem się i ogarnołem pokój wycierając delikatnie Mattiego od jego spermy później wziąłem czyste ubrania poszedłem się umyć rozebrałem się i wszedłem pod prysznic po paru minutach byłem umyty zakręciłem wodę wyszedłem z pod prysznica wytarłem się i ubrałem ,kiedy tylko wychodziłem z łazienki usłyszałem szloch dochodził on z mojej i Mattiego sypialni pobiegłem do naszej sypialni zastałem Mattiego płaczącego natychmiast go przytuliłem.
-Kochanie co się stało?-zapytałem
-Bolą mnie mięśnie,zimno mi , głowa mnie boli , jest mi niedobrze,gardło mnie boli ,tyłek mnie boli i słabo mi-zaczoł na nowo szlochać
-Hej spokojnie to jest kac połączony z przeziębieniem położyłem go do łóżka i przykryłem kołdrą.

To jest moja pierwsza scena 18+

Who the hell say that football player not will be gay? Nicola ZalewskixMattyCashOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz