|fin
"CUMBURLOOOP!!"
Salak Taehyung tereddüt etmeden bir de ses efekti ile suya atlarken havuzun kenarında gülmeden edememiştim. Jungkook ise benim gülüşüme gülüyordu. Şerefsiz çok aşık bana.
"Seviyorsun sen beni,"
"Yo."
"Aşık aşık bakıyorsun."
"Piçim ben yatağa atmak için etkilemeye çalışıyorum seni."
"Bunun için etkilemeye çalışmana gerek yok?"
Duraksadı.
"Namjoonnie hyung! Biz biraz gidiyoruz merak etmeyin."
Bacaklarımdan tutup kaldırırken şokla ona bakıyordum ama durumdan şikayetçi değildim. My love ily sm ciguli boy.
🍆
taehyung:
Bol bol yüzdükten sonra Shuhua'nın getirdiği içeceği içiyor aynı zamanda da şezlongda uzanmış rahatlıyordum. Kemiklerim kendine gelmişti yemin ederim. Kucağıma üzerine biri oturunca gözümdeki havluyu çekip Jimin'e baktım.
"Yerin güzel herhalde?"
"Çok güzelmiş. Beğendim."
Cıkcıklayıp karpuzlu meyve suyunu içerken anlamazca birbirimize bakıyorduk.
"Eee havalar diyorum güzel değil mi?"
Ne saçmalıyordu bu-
"Bilmem oralarda hava nasıl rahat gibisin?"
"Rahatım dedim ya."
"Kalkmayacak mısın?"
Sakata gelecektik şimdi amına koyayım çok tehlikeli yerde oturuyordu.
"Yooo, rahatsız mı oldun biraz geri kayabilirim."
Şerefsiz sürtünerek arkaya doğru kayınca tısladım. Yüzüne bir gülüş oturttu sonra.
"Yok ya beğenmedim burayı öne kayayım."
Bir daha öne gelince yerimde doğruldum ve burun buruna geldik.
"Napıyorsun oğlum,"
"Yer beğenmedim..."
"Beğendireceğim şimdi ben sana bir şeyleri."
Kahkaha atıp yerinde yine hareket edince dayanamayıp koltuk altından tutup kucağımdan kaldırdım.
"Benimle oynama artık Jimin."
Sinirle yerimden kalkınca o da peşimden gelmeye başladı. Odaya doğru çıkarken yine peşimden geliyordu. Tamam aynı odadaydık ama illa aynı anda mi gitmemiz gerekiyordu?
Kapıyı açıp odaya girdim ve tuvalate girdim. Ardından da kapıyı kilitledim. Karpuz zaten çişimi getirmişti bir de üzerimde patinaj çekiyordu herif."Tae~ Konuşalım mı?"
Niye bu kadar zorluyordu. Ellerimi yıkayıp çıktım ve karşısına geçtim. Kolumdan tutup beni yatağa oturttu ve ellerini birine birleştirip kocaman gözlerle bana bakmaya başladı. Yüce rabbim sen bana sabır ver. Şap diye öpeceğim şimdi.
"Taehyung,"
"Hm?"
"Benimle çıkar mısın?"
Mal gibi suratına bakarken ne dediğini algılamaya çalışıyordum.
"Tae?"
"Hm,"
"Cevap versene."
Kendime tokat atıp tekrar ona baktım o ise şokla elimi tutmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
koy gote gitsin | yoonkook [✓]
Fanfiction[yoonkook] yoongi: cocugun tekine blowjob verdim __________________ başlama tarihi•21-07-2021 bitiş tarihi:11-04-2023 ©ohmondiablo + saz arkadaşları |#9 yoonkook|