Mivel van egy egész hetünk a fiúk következő versenyéig úgy gondoltunk, hogy Brazíliába megyünk Sofiaékkal. Monacóhoz a legközelebbi repülőtérre mentünk, olyan hajnali öt fele. Besétáltunk a reptérre, és az átengedőt kerestük.
Átvizsgálták a holmijainkat, majd átkellett menni a kiskapun ami jelzi, hogy ha van valami olyan nálad. Mindannyian átjöttünk, és semelyikünk nem csipogott be.
Leültünk egymás mellé, majd azt vártuk, hogy bemondják a gépünk indulását. Már azt hittem, hogy elalszok, de a mi gépünk nevét mondták. Megfogtuk a táskánkat amit a gépre viszünk fel, majd elindultunk, hogy felszállhassunk.
Mikor sikeresen felszálltunk elfoglaltuk a helyünket. Bekötöttük magunkat, és felkészültünk a gép indulására. Elindult a gép, és én hirtelen rosszul lettem. Gondolom csak azért, mert még nem ettem semmit. Sikeresen felszálltunk, és szóltak, hogy most már kilehet csatolni magunkat.
Kikötöttem magam, és vártam, hogy jöjjön valamelyik stuardes. Mivel nagyon megkívántam a gyrost így egyből azt kértem. Hamar meg is érkezett a kajámmal, és neki is estem. A többiek csak nézték, hogy milyen móhón eszek, de ilyen az amikor éhes az ember.
Az út maradék idejében minden hülyeséget megkívántam pl. a fagylaltot, a fánkot, a chipset meg úgy mindent amit lehetett.
Mikor már harmadjára kezdtem el enni Sofia megszólalt.
- Olyan vagy, mint egy kismama! Mondta, majd lefagytam. Várjunk csak egy pillanatot. Ilyen nincs! Mi van ha terhes vagyok? Az álmom valóra válna, és a Sofiáé is, mert már gyerekkorunk óta azt fújja, hogy keresztanyuka szeretne lenni.Jó megvárom míg elmegyünk, majd a hotelbe, és ott elvégzek egy tesztet, hogy megtudjam az igazságot. Mind a négyen bealudtunk. Azért messze van a hely ahová megyünk, és kicsit kimerültek is vagyunk. Bejelentették a leszállást így mindannyiunk bekötötte magát.
Leszálltunk, majd fogtunk egy fuvart ami elvitt a hotelhez. Közben lehúztuk az ablakot, és úgy csodáltuk a helyet. Elhaladtunk a gyönyörű szép tengerpart mellett is.
A hotel elé érve elállt a lélegzetünk. A hotel meseszép volt, mint egy palota. Besétáltunk a recepcióhoz, hogy bejelentkezzünk, és hogy kikérjük a szobánk kulcsát.
Amint ez meg volt, konkrétan felrohantunk a szobánkba, hogy kinézhessünk az erkélyen. Csodálatos érzés volt, hogy kimész az erkélyedre, és a Brazil partot látod.
YOU ARE READING
Only you
RomanceValeresky Tímea aki barátnőjével nyaralni mennek, de mit sem sejtenek abból, hogy ott találják meg életük szerelmét. Ez a köny Tímea és Charles szerelmi életéről fog szólni. A történet teljes mértékben kitalált! A szereplők tettei, viselkedéseik, s...