26./ eladó a menyasszony

120 5 0
                                    

Egy csodálatos vasárnapi reggel van. Ahogy kinyitottam a szemem Charles nem volt sehol és egyszer csak a magyar barátnőim ugrottak ki több oldalról.

Azt hittem csak álmodom amikor megláttam őket. Akkor ezért nem volt itt Charles. Rám adtak egy szalagot, majd egy koronát. Még ehhez nagyon korán van.

Sőt még el sem készülődtem. Sorban végig öleltem őket, majd megkértem, hogy adjanak nekem még egy húsz percet, hogy elkészülődjek.

Kicsit túl léptem az időt, de ezt már gondolhatták. Visszavettem a szalagot és a koronát, majd lementem a konyhába ahol ott voltak a lányok.

Rengeteg palacsinta volt az asztalon és pezsgő. Odasétáltam a pulthoz, majd elvettem néhány palacsintát és megettem. Felbontották a pezsgőt, majd koccintottunk és lehúztuk.

Megszólalt a csengő, majd Sofia bejelentette, hogy most jön az egyik legjobb meglepetés. Kivezettek csukott szemmel, majd amikor elvették a kezüket egy hatalmas limuzint pillantottam meg. Lila színű volt, mint a kedvenc színem.

Volt rajta egy felirat is, hogy Tímea leánybúcsúztatója. Több kört mentünk vele, és énekeltünk, ittunk és egy jót buliztunk.

Egy kibérelt helyiségre mentünk ami felvolt díszítve. Hatalmas volt a helyiség. Volt minden ami csak kelhetett kaja, pia meg minden jó.

Először is leültünk az asztalhoz, és megettünk mindent amit csak megkívántunk. Én ettem gyrost, majd csoki tortát. Ittam egy kicsi pezsgőt is.

Megjelent a dj aki beindított egy zenét amire felálltunk. Elkezdtünk táncolni mindannyian.

Egész délután ott voltunk abban a kibérelt helyiségben. Este megint a limuzinba mentünk több kört. Megint ittunk és pezsgőztünk benne.

A Leclerc házhoz mentünk, majd mindenki felvette a bikinijét, és a kertbe mentünk. Lepakoltunk a napágyra, majd mindenki sorba beugrott a medencébe engem kivéve. Én féltettem a babát, ezért nem ugrottam bele.

Én kintről figyeltem őket és válaszoltam a kérdéseikre. Már amikor elmúlt éjfél akkor mentek el a csajok. Este Sofiaval néztünk egy filmet ami nagyon vicces volt.

Only youDonde viven las historias. Descúbrelo ahora