11./ ismerős arcok

214 8 0
                                    

Másnap reggel egyből a repülőtérhez mentünk, mivel tegnap este nem tudtunk elmenni a balesetem miatt. Még mindig nem tudom, hogy mi is történt igazából. Azt mondták, hogy Lorenzo ellökött, de szerintem Charles csak így próbálja magára terelni a figyelmet, hogy meg bocsátsak a Casey téma után.

Egész repülőúton az ablakon bámultam ki. Nem volt kedvem beszélgetni. Sofia ezt észre is vette, így nem is erőltette. Ahogyan hazaértünk elbúcsúztunk egymástól, majd a lakásunkba mentünk.

Este még videochateltem néhány barátnőmmel, majd elaludtam.

Szeptember 1.
A modell ügynökséggel Olaszországba megyünk. Monzaban lesznek a fotózások, és az interjúk. Monza egyik legjobb hoteljébe van lefoglalva a szállásunk.

Egy pár órás repülőút után, végre megérkeztünk. Úgy gondoltuk, hogy amíg tehetjük megyünk egyet a városba Sofival.

Ahogy sétáltunk hirtelen a forma 1-es pályánál lyukadtunk ki. Egyből Charles jutott az eszembe. Tovább sétáltunk, és megpillantottunk egy hatalmas tömeget. Kíváncsiak voltunk, hogy miért van ott ennyi ember, ezért oda mentünk.

Egy szőkés-barnás hajú, borostás fiú volt az. Alphatauris cuccában volt, és egy napszemüveget viselt. Levette a napszemüvegét, majd odajött hozzánk.

- Valeresky Tímea! Ugye? Hajtotta össze a napszemüvegét.

- Igen! A zsebébe nyúlt, majd kivett egy papírt.

- Ez meg mi? Kérdeztem, értetlenül.

- Charles küldi! Először is honnan ismert fel? Másodszor is mit mondhatott rólam Charles? Harmadjára is mi lehet az üzenetben?

Már alig vártam, hogy kinyissam az üzenetét. A hotelbe vissza menet bontottam ki a levelet. A levél egy hosszú szöveget tartalmazott, de inkább a lényeget szedem ki belőle. " találkozzunk a hotel étterem részében"!

Vajon mit akarhat? Visszasétáltunk a hotelbe, és ahogy beléptünk érdekelt, hogy Charles ott van e az étterem részben. Még nem volt ott.

Gondoltam felveszek valamilyen vacsorázós hangulatú ruhát. Gyors felvettem, majd a telefonomat vettem a kezemben.

- Szólj, ha kibeszélted vele magad! Szólt hozzám Sofia mielőtt kiléphettem volna az ajtón.

- Úgy lesz! Léptem ki, majd zártam magam után az ajtót.

Elindultam a hosszú folyosón a lifthez. Megnyomtam a gombját, majd vártam, hogy megérkezzen. Ahogy kinyílt egy szőkés-barnás hajú fiú lépett ki és köszönt nekem.

Mclaren felszerelés volt rajta ebből gondoltam, hogy ő is f1-es pilóta. Mit mondhatott Charles nekik, hogy mindenki felismer és köszön nekem?

Only youDonde viven las historias. Descúbrelo ahora