A tegnapi este nagyon jól alakult. Az éttermezés után egy kisebb koncert volt kint a hotel melletti parkban, így oda mentünk, hogy megnézzük.
Egy banda játszott, így ott maradtunk a végéig. Nem a saját zenéjüket énekelték, hanem más énekesekét, így amit ismertünk azt énekeltük. Sok videót, és képet is csináltunk.
Szeretnénk csinálni egy kisebb videót a kisgyermekünknek, hogy milyen is volt apa és anya kapcsolata, és ha majd nagyobb lesz megmutatjuk neki.
Térjünk vissza a mai napra. Tovább lejtőztünk a kelleténél, így a reggelihez is csak kapkodtunk, hogy le ne késsük. Végül sikerült oda érnünk, és nyugalmasan megennünk.
A mai napon elszeretnénk menni egy kisebb vizsgálatra, hogy megnézhessük a babát.
Reggeli után egyből oda mentünk, hiszen minél hamarabb leakartam tudni. Mikor kint ültünk a váróterembe egyre jobban izgulni kezdtem.
Ezt Charles észre vette így megfogta a kezemet. Ránéztem, és mind a ketten elmosolyodtunk.
Mikor kinyílódott az ajtó akkor szóltak, hogy mehetek. Még mi előtt bementem Sofia adott egy ölelést.
Charlessal bementünk kézen fogva, és nem akartam elengedni a kezét. A köszönés után elmondtam, hogy nem rég végeztem el egy tesztet ami pozitív lett.
Felfeküdtem az ágyra, és a doktor zselét kent a hasamra. A képernyőre szegesztem a tekintetem, és pár másodperc múlva megpillantottuk a kisbabát.
Bekönnyeztem, és ahogy láttam Charles is. A mosolyunk letörölhetetlen volt. A doktor elmondott nekünk még néhány teendőt, hogy mit kerüljünk el meg stb.
Még a Monacoi dokit is megkell látogatnunk hiszen hozzá vagyok bejelentve. Sofia már alig várja, hogy megtervezhesse a babaváró bulit.
Egyértelműen ő fogja felavatni a babánk nemét. Őszintén? Mindegy, hogy milyen nemű lesz csak egészséges legyen! Viszont nagyon szeretnék egy kislányt, Charles pedig egy kisfiút.
A nap hátra levő részében jól elvoltunk. Várost néztünk, és kisebb vetélkedőkön vettünk részt ami nagyon bulis volt. Úgy gondoltam ideje, hogy a szüleim megtudják a baba érkezését.
Hat óra felé hívtam fel őket, amikor már visszaértünk a szállásra. Először nem hitték el amit hallanak, majd utána amikor Charles is megerősítette felsikítottak.
Gratuláltak, és úgy láttam, hogy elfogják sírni magukat így, hogy megelőzzem ezt elköszöntem tőlük.
ESTÁS LEYENDO
Only you
RomanceValeresky Tímea aki barátnőjével nyaralni mennek, de mit sem sejtenek abból, hogy ott találják meg életük szerelmét. Ez a köny Tímea és Charles szerelmi életéről fog szólni. A történet teljes mértékben kitalált! A szereplők tettei, viselkedéseik, s...