Az utolsó pár napunk is nagyon emlékezetes lett. Visszamentünk Monacoba, és egy pár hét múlva ott is elmentünk egy vizsgálatra. Nem mentünk el a fiúkkal ezen a héten így ilyen csajos hetet terveztünk be.
Reggel amikor felkeltünk beindítottam a kedvenc zenénket a fridayt és táncolni kezdtünk rá. Szintén zene alatt csináltuk meg a reggelinket.
Felhívtuk Charlessékat, hogy megkérdezzük mi újság. Amíg velük csevegtünk addig elfogyasztottuk a reggelinket. Azt mondták, hogy minden rendben van és hogy nagyon hiányolnak minket.
Elköszöntünk tőlük, majd felmentünk a szobánkba, hogy kiválasszuk a mai napi szettünket.
Mikor sikeresen kiválasztottuk elmentünk mind a ketten zuhanyozni. Felfrissülten léptem ki a zuhanykabinból, és a sminkes táskámhoz nyúltam.
Egy kicsit sminkeltem, kifésültem a hajamat, majd beletettem egy kisebb díszt. A telefonomat a kezembe vettem, és a kamerába léptem.
Gondoltam csinálok egy rövid videót a gyermekünknek. Megvártam míg Sofia is elkészül, és utána egy anyás- keresztanyás videót csináltunk neki.
Kicsit pakoltunk a lakásba, és kivettünk egy-egy biciklit amit még a fiúk mondtak. Felszálltunk rá, majd az orvosi rendelőbe mentünk. Imádom ezt a Monacoi kisvárost, a látkép amit nyújt.
Egyszerűen minden egyes kishely csodálatos benne.
Persze a kaszinó és a part a legszebb. Egy pár perc alatt megérkeztünk. Lekötöttük a bicikliket, majd bementünk a helyiségbe.
A váróterem is gyönyörű volt. Leültünk az ajtóval szembe. Épp hogy csak leültünk amikor szólítottak. Besétáltunk, majd úgy mint múltkor felfeküdtem az ágyra.
Megint zselét tettek a hasamra, és megmutatták a kivetítőn a babámat. Azt mondta a doki, hogy már lehet tudni az eredményt. Kértem, hogy Sofiának adják oda egy borítékba.
Sofia kibontotta a borítékot amint kijöttünk. Elkezdett ugrálni, mint egy kisgyerek. Egész hazafelé úton bevolt zsongva, és már én is egyre kíváncsibb lettem.
Hazaértünk és közölte velem, hogy nézegessem a neveket. Ilyenkor gondolkozik el az ember, hogy most akkor fiú vagy lány. Sofia is lányt akart, és lehet azért ugrándozott annyira.
Mikor hazaértünk visszatettük a bicikliket a garázsba, és kimentünk a medencéhez csobbanni egyet. Sofia ráírt Arthurra. Gondoltam a baba neméről cseverésztek.
A nap hátra levő része jól telt el. Még este néztünk egy horror filmet amiért kifejezetten nem vagyok oda, de Sofia végül rá vett. Rengeteget felsikítottam, amin Sofia jót nevetett. Ő imádja a horrorokat.
ESTÁS LEYENDO
Only you
RomanceValeresky Tímea aki barátnőjével nyaralni mennek, de mit sem sejtenek abból, hogy ott találják meg életük szerelmét. Ez a köny Tímea és Charles szerelmi életéről fog szólni. A történet teljes mértékben kitalált! A szereplők tettei, viselkedéseik, s...