İlk ficim
Biraz kötü olmuş olabilir🥲H: "2 dk yüz verdik götün kalktı"
F: "ne alaka"
H: "yeter lan"
hyunjin artık sinirlendiği için Felixe tokat attı. Felix hayatında bu kadar sert tokat yememişti. Felixin gozleri dolmuştu. Fakat kafası eğik olduğu için gozleri gözükmüyordu. Hyunjin oradan uzaklaştı.Felix yerden kalkti ve lavaboya yöneldi. Elini yüzünü yıkayıp kendisine gelmeye çalıştı.
Felix kendisine -zorda olsa- geldikten sonra sınıfa girdi. Yerine geçti ve ardından Hyunjin de sınıfa girdi
Felix hyunjinin bi ön sırasında oturuyordu. Böylece Hyunjin rahatlıkla Felixle uğraşabilirdi. Hyunjin yerine oturdu ve hoca sınıfa girdi.
Hoca: "oturabilirsiniz çocuklar...bi fazlalık var sanki. Ah sen çilli çocuk yeni mi geldin"
Felix: "evet"
Hoca: "bi sorun mu var."
Felix: "yok"
Hoca: "peki. Kendini tanıtmak ister misin?"
Felix: "hayir"
Hoca: "peki"
Hyunjin: "Korktun mu"
Felix: "sus"
Hyunjin: "yediğin dayağın 2 katını yemek istemezsin dimi"
Felix yavaşça kafasını hayır şeklinde sağa sola salladı.
Hyunjin: "o zamn haddini bil"
Felix: "hyunjin benle ugrasma"
Hyunjin: "daha yeni başlıyoruz lixie~"
Felix o tokattan sonra hyunjinden korkmaya baslamis ve akıllanmisti.
Felix: "bu ne demek oluyo"
Hyunjin iyice kulağına gelip "sen ne anlarsan :)" dedi ve geri çekilmişti.
Hoca: "noluyo orda, Felix Hyunjin konuşmayın konsantrasyonum bozuluyo"
Hyunjin içinden "senin konsantrasyonunu sikiyim kari" dedi ve sesli bi şeklide "pardon hocam" dedi
Öğle arası teneffusu çalmıştı. Teneffüs 1 buçuk saatti. Ve bu zaman icinde hyunjin bana rahatlıkla zorbalık yapabilirdi.
*Felix bakış açısı*
Tuvalete gittim çünkü uykum gelmişti. Okulda uyumak yasaktı. Evet berbat bi yasak. Elimi yüzümü yıkadım ve çıkacaktım ki hyunjin tuvalet kabininden çıktı ve benim bileğimden tutup geri çekti...
**************************************
Hahh en güzel yerinde kestim 3. Bölümü yarın atcam
Hyunjin Felixi dovedebilir ..... yapabilirNys bb askolar🫂🥲
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saf JiLix'in Hayatı | °•HYUNLIX/MINSUNG•°
RomanceHyunjin Felixi okula ilk geldiğinden beri gözüne kestirmisti