3

532 34 50
                                    

Önceki bölümde yazan sey*

"Beni bilegimden tutup geri cekti"

Hiç bisey anlamamıştım. Eline baktığım zaman Hyunjin olduğunu anladım. "Ya bırak" dedim. Sonra bi anda kendisine çekti ve zorla da olsa kabine girdim.

"Ne istiyosun"

"Seni istmesem neden seni buraya sokiyim"

"Anlamadim"

"Ne kadar safsin" dedi ve bi anda dudağıma yapıştı. Şaşkınlıktan gözlerim büyümüştü.

Azcık karşılık vermiştim. Ama fazla değil. "Yürü git be" diyip göğüsüne yumruk atmıştım. Hyunjin sadece gülüyordu. Buda benim sinirimi bozuyordu. Bana iyice yaklaşıp "bunun burda bittiğini mi saniyorsun" dedi ve sırıtarak çıktı.

Kalbim çok hızlı atıyordu. Sesi çok güzeldi. Sanki icten içe ondan hoşlanıyordum. Belkide kalbim yaniliyordur. Çok karışık duygularım var.

Hyunjin bakış acisi*
Artık Felixe karşı duygularım netti. Artık onun bana iyi geleceğini anladım.
Göğsüme yumruk attığında çok farklı

Yazar tarafindan*

Ders biyolojiydi, yani sinif hocamizlaydi. Yerler değişecekti.  Hyunjin Felixle oturmak için dua ediyordu. Aslında hyunjinde çok şaşırıyordu bu haline, nasıl zorbalık yaptığı kişiye aşık olabilirdi aklı almıyordu.

Ders başlamıştı. Hoca sınıfa girdiğinde "eşyalarınızı toparlayın, yerler degiscek. İlk olarak kimle basliyim" hyunjin el kaldırmıştı. Kimse yerinin değişmesini istemiyordu.

Hoca: "Hyunjin sen Felixin yanına geç hem yeni geldi kaynasirsiniz" diyince Felix şok olmustu. Hoca Felixi fark etmisti fakat bisey demedi

Hyunjin: "tabii hocam" dediğinde

Felix: "2. Bi şok geliyo okeyy" demişti. Çünkü gerçekten çok şaşırmıştı. Felixin aklına bir sürü soru gelmişti. "Acaba zorbalık yapması kolay olsun diye mi istedi? Yoksa beni ellemek gibi niyeti olduğu için mi?" Bu düşünceler Felixin kafasını yiyordu.

Minho: "shipledim gitti"

Hyunjin: "tabi shiplicen olm, bu saatten sonra o senin yengen"

Felix: "seni duyuyorum ve ayrıca ben kız degilim"

Hyunjin: "duy banane" dediğinde Felix iyice sinirlenmişti. Hyunjin Felixin iyice dibine girip bacağını ellemeye başlamıştı. Felixin tiki vardı, ve artik hyunjin bunu bilmiş oldu. Hyunjin Felixin bacağını bıraksın diye Felix hyunjinin elini tutmuş kaldırmaya çalışıyordu fakat hyunjinin eli gram hareket etmiyordu.

Hyunjinin eli bi anda Felixin vücudunda dolaşıyordu. Felix "bırak Hoca gorcek" dedi. Hyunjin "Hoca olmasa izin vercen yani" dedi hyunjin felixin sınırını bozmak için elinden geleni yapıyordu.

H: "eninde sonunda benim olucaksin Felix. Olmasanda zorla oldururum, yani her türlü benimsin"

F: "ya beni bi sal"

H: "hayir" diyerek felixin koluna yapışıp öptü.

F: "lan bi yürü git sülük"

H: "laflarına dikkat etmezsen..." Felix bi anda sözünü kesip "naparsin, yine beni tehdit mi edersin, döver misin, öldürür müsün, he naparsin" dedi

H: "gece yatakta yaparim" dediğinde Felix susmustu

H: "noldu niye sustun. Istiyo musun, istiyosan seve seve yaparim"

F: "ya sen zorba misin sapık mısın, nesin lan sen"

H: "of daha fazla konuşma. Ben şimdi Tuvalete gidiyorum sende geliceksin 1 dakkan var"

F: "gelmezsem"

H: "benimle inatlaşma artik"

Hyunjin bunu dedikten sonra hocanın yanına gidip izin istedi. Hoca olacaklardan habersiz izin vermişti.

1 dk sonra Felix de izin istedi. Hoca yine izin verdi ama keşke vermeseydi...

Hyunjin duvara yaslanmış Felixi bekliyordu. Felix kapıdan girince yavaş adımlarla Felixin üstüne yürümeye başladı. Felix tam kacicakken hyunjin felixin bileğinden tutup kendine çekti

Ardından cebinden anahtarı çıkarıp kapıyı kilitledi. Felix yine dovulucek diye korkmaya başlamıştı.

Hyunjin Felixi duvara yaslayıp aniden dudağını emmeye başlamıştı. Felix bi anda hyunjinin kolunu sıkmaya başlamıştı. Hyunjinin ilk defa canı yanmıştı. Hyunjin o acıyla Felixin yanlışlıkla dudağını ısırmisti. Felix küçük bir inleme çıkarttı.

Felix: "neden böyle yapiyosun"

Hyunjin: "napiyorum?"

Felix: "neden beni zorla opuyosun"

Hyunjin: "zorla biseyler yapmak yada yaptırmak hoşuma gidiyo çünkü. Başka soru?"

Felix: "empati kur. Sen zorla öpülmek ister miydin"

Hyunjin: "sen opuceksen olur" diyip tekrar Felixi öpmeye başladı. Hyunjin karşılık alamayınca durdu ve şöyle dedi:

Hyunjin: "karşılık verecek misin"

Felix: "ne münasebet be"

Hyunjin: "zorla bisey yapılmasını sevmiyorsun dimi" felix ne diyeceğini anladığı için hyunjini yavaşça ve nazikçe öpmeye başladı. Hyunjin hızlanması başlayınca istemsizce Felixte hızlanıyordu.

Hyunjin Felixin üstünü çıkarmıştı. Hyunjin Felixin boynunu emmeye başladığında Felix yanlışlıkla hyunjinin yumuşak kırmızı saçlarını çekiyordu.

Felix sürekli inliyordu çünkü alışık değildi. Hyunjinde kendi üstünü çıkarınca Felix kafasını hyunjini göğsüne koymuştu.

Artık Felixe zevk veriyordu ve Hyunjine olan hisleri daha fazla olmaya başlamıştı.

Hyunjin birinin geldiğini anlayınca yaptıkları onları suphelendirmesin diye kiliti açıp, Felixi kucağına alıp kabine girmişlerdi.

Hyunjin Felixin ağzını eliyle kapatıp boynunu emmeye devam etmişti. Felix inlemelerini zor tutuyordu.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Agagagagaa utandimm

Off neyse diğer bölümü yarın atcam

Diğer bölümde bedene cikicaklar

Her gün yeni bölüm gelcek

Bb <3🫂

🤍💙❤💖💗💕🫀

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Saf JiLix'in Hayatı | °•HYUNLIX/MINSUNG•°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin