9

309 26 46
                                    

Felix bu sefer uyandığında hyunjinin kolları arasında değildi. Buna sevinmişti. Çünkü dünkü olay yüzünden felixe travma bırakmıştı serefsiz.

Felix yataktan kalkıp mutfağa doğru yürüdü. Saate baktığında 11 di. Kahvaltı yapma saatleri 10 du ama dün çok geç yattıkları için çok gec uyandı felix.

Felix mutfağa vardığında ilk önce su icti sonra ise krep yapmak için önlüğünü giydi.

...

Felix krepleri yaptı ve son olarak kahvaltiliklari cikardi. Hyunjini uyandırmak için adimladi. Felix onlugunu çıkardığında kolu hyunjinin en sevdiği bardağına çarptı ve kırıldı.

Felix korkudan ne yapacağını bilemedi. Bir köşeye oturup titrek elleriyle saçlarını çekmeye başladı. Gözünden 2 damla yas aktı.

Hemen kendini tuvalete kilitledi. Çünkü hyunjin felixi bu halde görse kızardı. Kızmak değil öldürürdü. Çünkü bu bardak hyunjin için çok değerliydi.

Hyunjin bakış acisi;
Mutfaktaki ses ile gözlerimi açtım. Hemen aşağıya indim. Gördüğüm manzara karşısında şok oldum ve gözlerim dolmaya başladı.

Hemen felixi aradım ve bağırmaya başladım. Banyodan ağlama sesleri geliyordu. Hemen banyoya ilerledim.

Yazardan;
Hyunjin felixi ağlamaktan şişmiş gözleriyle gördüğü zaman daha çok sinirlenmisti ve artık hyunjinin sinirden gözü dönmüştü. Bu sinirle felixe bağıracakti fakat felix sözünü kesti...

"özür dilerim"

"OZUR DILEYEREK GECMIYO ISTE"

"biliyorum. Ama gerçekten bilerek yapmadim"

"BILEREK YAPIP YAPMAMAN UMRUMDA BILE DEGIL. SEN ONUN NE KADAR DEGERLI OLDUGUNU BILIYO MUSUN. TABII BILMEZSIN CUNKU ONU BANA BABAM ALDI. SENIN BABAN SANA DEĞER VERMIYO-"

Felix hyunjinin lafını kesti ve konuştu

"özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim özür dilerim-"

"FELIX YETER. UZUN SURE BENDEN UZAK DUR"

felix ağlamaya başlayınca hyunjin felixin ölen annesinin aldığı kar kuresini eline alıp yere aticakti fakat felix onu durdurdu.

"Hayir hayır nolur yapma onu bana ölen annem aldı. Baban ölmedi sana tekrar yenisini alabilir ama bana artık kimse ondan alamaz"

Felix bunu ağlayarak söylemişti. Ama artık hyunjinin sinirden gözü döndüğü için kar kuresini yere fırlattı ve ordan uzaklaştı.

Felix ağlayarak yere oturdu ve cam kırıklarını toplamaya başladı. Felix eline bir cam parçasını alıp avucunun içine derin ve büyük bir kesik attı.

Avucunu kapattı ve damla damla kanlar akmaya başladı.

Bu gün felix ve hyunjin arkadaşlarıyla bulusacaklardi. Ama ikiside bu halleriyle bulusamazlardi. Kendilerini toparlamaya çalıştılar.

Felix odaya gidip giyeceği kıyafeti seçmeye başladı. Bir süre sonra seçti

Felixin Seçtiği Kıyafet

Felixin Seçtiği Kıyafet

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Saf JiLix'in Hayatı | °•HYUNLIX/MINSUNG•°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin