13

268 24 72
                                    

Burayı okumadan, okumaya baslama(?) (Cumle kuramadım ama inş anlamissinizdir)

Ben 12. Bölümü yarıda kestim çünkü çok uzun olmuştu ve sizin canınız sıkılır okuma düşer yada artmaz diye düşünüp yarıda kestim

O yüzden bu bölümü daha iyi anlamak için 12. Bölümü tekrar okuyabilirsiniz ama 'ben anlarim' diye düşünüyorsanız okumanızı gerek yok.

Bu bölümde 12. Bölümün devamı olucak. Nasıl mi anlatıyım, 12. Bölümde okuldalardi. Bu bölümde de aynı gün olucak.

Anlatamadım ama neyse:(

**************************************
...

Öğle teneffusu çalmıştı. Sınava 1 hafta kaldığı için felix ve jisungun yoğun çalışması gerekiyordu. Aslında sadece felix ve jisung değil, bütün öğrencilerin çalışması gerekiyor ama kimse aldırış etmiyordu sınavları. Hyunjin ve minho da dahil.

Felix zil sesini duyduğu an önüne test kitabı cikardi. Jisung da felixe katılıp çözmeye başladı. Matematik cozuyorlardi. Felixin bütün dersleri iyi olduğu için kolaylıkla cozebiliyordu fakat jisungun sadece matematiği kötüydü. Bir türlü anlayamiyordu matematiği. Sadece jisung değil, felix hariç hiç kimse anlayamiyordu.

Herkes sınıftan çıkmıştı. Sadece iki beden kalmıştı. Yani kendisini savunamicak kadar güçsüz olan iki beden...

Kapi aniden sert ve hızlı bir şekilde kapanmisti. Jisung bakışlarını kapıya yöneltti. Gördüğü kişilerle rahatlamisti. Gelen minho ve hyunjindi.

Felix testine odaklandigi için çok da umursamamisti.

Hyunjin felixin önündeki testi yavaşça aldı ve kendisi sıranın üstüne oturdu. Felix hyunjine anlamsızca bakışlar atıyordu.

H: "hep böyle küs mu kalicaz"

F: "..."

Felix kafasını yere eğdi. Hyunjin felixin çenesinden tutup hafifçe kaldırdı ve kendisine bakmasını sağladı.

H: "konusmicak misin"

F: "tuvalete gitmem gerekiyo"

Felix yerinden kalkicakken hyunjin felixin bileğinden tutup tekrar oturttu.

H: "kacma benden"

F: "k-kacmiyorum"

H: "kekeliyosun"

J: "yeter barisin artık"

H: "Ben küs değilim"

J: "felix op"

F: "pardon?!"

J: "hadi birazcık arkadas sözü dinle de dediğimi yap"

F: "jisung bari sen yapma"

J: "Ben yapmiyim de kim yapsin"

H: "ya felix ben senden çok mu bisey istiyorum, sadece barışalım diyorum, sensiz yapamıyorum"

Felixin gozleri dolmaya başlamıştı. Kafasını yere egmisti. Çünkü gözlerinin böyle dolmuş bir sekilde görünmesini istemiyordu. Hyunjin ise felixin dolmuş gözlerini sakladığını biliyordu...

Hyunjin ellerini felixin elleriyle bulusturdugunda felixin yüzünde küçücük tebessüm oluşmuştu.

Felix mutlu olduğunda o da mutlu oluyordu, üzgün olduğunda o da üzgün oluyordu. Artik hyunjin her şeyin farkına varmisti. Felixe aşıktı... Bir insan nasıl zorba kişiliğe sahip birini değiştirebilirdi ki...

Saf JiLix'in Hayatı | °•HYUNLIX/MINSUNG•°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin