Felix her zamanki gibi herkesten önce uyanmisti. Gozlerini kizarik ve şişmiş olduğunu görünce aklına babası denen orospunun dedikleri gelince ağlamaya başladı.
Kendini tuvalete kilitleyip yere çöktü. Dizlerini kendine çekti. Ağlaması siddetlenince iki eliyle agzini kapattı. Sesinin duyulmasini istemiyordu. Biraz daha böyle devam ederse nefessizlikten değil ağlamaktan ölecekti. Fakat hiçbir şey umrunda değildi. Bu saatten sonra...
[...]
Yaklaşık yarım saat geçmişti. Kendisini sakinlestirmeye çalıştı fakat bu sefer daha kötü olmuştu. Nefesi daralmaya başladı ve panik atağı tuttu. Elleri titremeye başladı. Ayagi kalkti ve musluğu açtı. Küçük avucuna suyu doldurup yavaşça yüzünü yıkadı. Nefesi düzelmeye başlasa da titremesi bir türlü geçmiyordu.
Tuvaletten çıktıktan ve yatak odasına doğru ilerledi. Kapıyı açtı ve içeri girdi. Yatağa uzanip hyunjine sarılma kararı aldı ve öyle de yaptı da.
Sarılmak kendisini huzurlu hissettiren tek şeydi. Özellikle hyunjinin kokusunu içine çekince bir başka huzurlu oluyordu.
Felix kafasını hyunjinin boyun girintisine sokunca hyunjin yarım yamalak gözlerini açıp yanındaki küçük bedene baktı. Ağladığını biliyordu. Her şeyin farkındaydı. Çünkü felixin hala titremesi geçmemişti...
H: "felix"
Felix hiç bisey dememişti. Sadece daha fazla sarmıştı kollarını hyunjinin beline. Hyunjin felixe karşılık vermişti. Felix sakinlesmisti.
H: "felix noldu"
F: "k-korkuyorum"
H: "neden"
F: "Beni öldürecek. Ama ben kendim ölmek istiyorum, o adamın elinde degil"
H: "felix olmiceksin kendine gel, sana hiç bisey yapamicak"
F: "her şeyi yapabilir, o orospu çocuğu bana her şeyi yapabilir"
H: "tamam sakin ol, sen ne ara kalktın ne ara agladin. Noldu bi anda"
F: "Ben zaten geceleri hep böyle kalkarım, yine öyle oldu kalktim. Aklıma o piçin dedikleri geldi, bende sesim duyulmasın diye kendimi tuvalete kapatıp ağzımı elimle kapattim. Umarım duymamissindir ve seni rahatsız etmemisimdir"
Felix bunları söylerken aglamasi siddetlenmisti. Hyunjin felixin saçlarını okşayıp sakinleştirmeye çalıştı.
H: "tamam şuan bunları düşünme, uyu daha okula 3 saat var"
Felix hyunjinin dediğini yaptı ve gözlerini yumdu. Hyunjin de gözlerini yumup felixin yumuşak saçlarını okşamaya başladı. Felix uyuyana kadar hyunjin felixin saçlarını oksamaya devam etti.
[2 saat sonra]
Saat 7.10
Bu sefer ilk uyanan kişi jisung oldu. Jisung uykusunun dağılması için tuvalete gidip yüzünü soguk suyla yıkayıp tuvaletten çıkmıştı. Jisung hyunjin ve felixin odasına girmişti. Çünkü felixle kahvaltı hazırlamayi seviyordu.Felixi uyandırıp birlikte odadan çıkmış mutfağa gitmişlerdi. Kahvaltıya ne hazirlayacaklarina karar vermemişlerdi.
J: "felix, pankek yapalım mi"
F: "daha 2 gün önce pankek yaptık"
J: "senin neden gözlerin sismis"
F: "yeni uyandım ya ondandir"
J: "Hm anladım. O zaman kaşarlı menemen yapalim"
F: "nasil yapıldığını bilmediğim için sen yapicaksin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saf JiLix'in Hayatı | °•HYUNLIX/MINSUNG•°
RomanceHyunjin Felixi okula ilk geldiğinden beri gözüne kestirmisti