Burcu'nun Anlatımından:
Alev'in bizi dinlediğini biliyordum, her bir sözcüğü vurgulayarak konuştum: "Bu durumu ona nasıl açıklayacağını çok merak ediyorum Sarp'cığım." Bunları söyledikten hemen sonradışarı çıktım ve kapıyı ardımdan kapattım.
Alev meraklı biriydi, sorgulayacaktı. Ve Sarp, bir çıkmazın içinde kalacaktı. Alev çocuğun kimden olduğunu bilmiyordu. Sarp tekrar benim olana kadar bu hayatı onlara cehennem edecektim.
Kiminle beraber olması gerektiğini bilmeliydi. Benim olana kimse dokunamazdı. Her ne kadar Sarp'ın artık sadece takıntı olduğunu bilsemde ve hâla bir sevgilim olmasına rağmen bunları yapsam da... Bilmiyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum.
Dün akşamdan sonra Buğra ile bara gitmiştik. Her şey normal geçmişti. Biraz öpüşmüktük. Sarhoşluktan ölene kadar içmiştik ve daha sonra eve geri dönmüştük. Alev'i düşünüyordum. Fazla mı abartmıştım? Kardeşim olmasına rağmen sinir hastası olduğumu bile bilmiyor. Çok üstüne gittim. Sarhoş olurken bunları düşünecek değildim. Canı cehenneme. Sarp benim. Nasıl olduysa eğer, Buğra'ya ihanet ettiğimi düşünmüyorum. Üstelik Buğra'nın olanları duyduğuna da eminim. Sonuçta Sarp'ın en yakın arkadaşı.
İşte ben bunlar için kendimi yerken Buğra konuşmaya başladı:
-Sevgilim iyi misin?
-İyiyim.
Bunu söyledikten sonra barda yarım kalan öpüşmemize devam ettik. Beni koltuğa yatırdı ve üzerime çıktı. Bir süre daha öpüştükten sonra koltuğun üzerinde sarılmış bir vaziyette uyuya kaldık.
Çok yorulmuştum ve başım ağrıyordu, çok fazla içmiştim. Hala sarhoştum. Barın viskileri kaliteli olunca içmeyenin canı cehenneme! Yanımda Buğra vardı ve hâlâ uyuyordu. Kafamı kaldıracak gücüm olmadığı için hareket etmedim. Onun yanındayken bambaşka biri oluyordum. Kim ben olmak ister ki? Asabi,ikiyüzlü,şizofren-kendime laf ettiğimin farkındayım-... Masum,iyi kalpli kız rölünü oynamak iyi geliyordu.. Onun yanında tehlikeli benliğim toz tanelerine dönüşüp, uçup gidiyordu. Ben... Buğra'dan hoşlanıyor olabilir miydim?
Sarp'ın Anlatımından:
Alev yere düşerken ben kıpırdayamıyordum. Burcu hamile olduğunu söylemişti. Hem de benden. Oysaki tüm tedbirleri aldığımızı sanıyordum. Kendime geldiğim anda Alev'i tek hamlede kucağıma alıp odama yatırdım. Rahatlaması için de soğuk suyu yüzüne çarptım ardından da kapıyı kapatarak salonda rahatça oturan Burcu'nun yanına gittim. Karşısına oturup ona dik dik baktım. O ise şeytanice gülüyordu. Gülmeyi bırakıp sinsice gülümsedi ve konuştu:
- Niye bana böyle bakıyorsun Sarp'cığım?
- Sen. Ne. Hakla. Benim. Evimde. Böyle. Oturuyorsun?
- Yakında sadece senin evin olmayacak, bizim evimiz olacak.
Bunun olmasını istemiyordum!
- Lütfen yanıma otur, konuşacağımız çok fazla şey var.
- Senin benden hamile kalman imkansız, Burcu. Biz o kadar ileriye gitmedik! Bana yalan söyleme!
- Ben o Alev salağı gibi yalancı değilim, aşkım.
- Alev yalancı değil.
Kolundan tutup kapıya sürükledim. Tam çıkacakken bana döndü:
' Bu durumu ona nasıl açıklayacağını çok merak ediyorum Sarp'cığım.'
Alev'in Anlatımından:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başlangıç
Romance"Belki de ölmek başlangıçtı benim için ya da ilk defa onun gözlerine bakmak." Alev 18 yaşındaki genç bir kız.Hayatı annesinin ölümüyle bir gölgeye dönüşüyor.Ablasıyla yaşayan Alev'in arasında sorunlar çıkınca çareyi aşkta arıyor. Aşk,heyecan,hüzün,m...