Min far fik for 3 uger siden et nyt arbejde og det medførte at hele familien skulle flytte til København.
Min far havde købt et stort villa hus på strandvejen midt i københavn, det var okay dejligt men det var svært for mig at skulle begynde i en by hvor jeg ingen kendte.
Jeg skulle starte på gentofte skole 2 dage efter vi var flyttet ind.
*2 dage efter indflytning*
Idag skulle jeg starte på min nye skole, jeg var virkelig nervøs. Da jeg først trådte ind i klassen blev jeg taget godt i mod af klasse læreren. Der blev stille i klassen og jeg følte mig totalt nedstirret af alle.
Læreren: "Hej D/N, jeg hedder Anne og jeg er klasselære her i 9.a.
Du kan bare sætte dig her ved siden af Anthon, han er en flink fyr"
Jeg tog min taske af og satte mig forsigtigt ned ved siden af en vild charmerende lyshåret fyr der stirrede ufatteligt meget på mig og åben bart hed Anthon, jeg vidste godt at jeg ikke var den grimmeste fisk i havet, men han måtte virkelig enten synes jeg var utrolig grim, ellers var det ved bare, kærelighed ved det første blik.
Efter skole kom der nogen piger jeg havde snakket med i frikvarteret over til mig og sagde at Anthon havde spurgt dem og de ikke ville skaffe mit nummer, han var for genert til selv at spørge og han ville ikke virke for desparat den første dag sagde de.
Jeg gav dem mit nummer og blev helt varm og glad inden i da jeg kiggede tilbage og så Anthon blinke til mig.
Den dag tog jeg enormt glad hjem fra skole, jeg tror aldrig jeg havde glædet mig på meget til at komme i skole igen dagen efter.
YOU ARE READING
Min cityboi (citybois)
Teen FictionMin historie handler udelukkende om Anthon og (dit navn)s kærlighedsliv, men senere også thor og din veninde. Meget romantisk og sød historie om citybois, følg med og se hvad der sker <3