Vi kom ud fra toilettet og satte os mellem drengene. X-faktor var lige begyndt.
Jeg rykkede mig tæt på Anthon og lagde mig ned på hans bryst. Han nussede mig behageligt roligt i håret med hans ene hånd, mens den anden havde bevæget sig op på mit baglår.
Senere i programmet kom Thor og Anthon endelig på, hold da kæft hvor var de sjove og charmerede, helt præcist som de Citybois som jeg elskede at være i selvskab med nærmest hver eneste dag.
Efter x-faktor begyndte det at vælte ind med følgere og kommentarer på Anthons Instagram, de var nærmest allerede kendte efter deres første optræden.
Drengene var i det gode humør resten af aftenen, så de besluttede sig da hurtigt for at vi skulle holde en fest.
Anthon: Allesammen, inviter hel masse venner, det her skal fandme fejres
Thor: Her Dv/n, tag min mobil og skriv til alle dem du kan, koden er 1356, jeg henter noget at drikke og ryder lidt op i mens.
En halv time senere begyndte det at vælte ind med unge mennesker. Der var vildt god stemning, så drengene satte noget musik på også var festen i gang.
Mig og Dv/n fik rimeligt meget at drikke, det samme med Anthon. Tilsidst var det nærmest kun Thor der ikke var helt i hegnet.
Sent på aftenen var folk begyndt at gå hjem, så mig og Anthon besluttede os for at finde et værelse. Jeg insisterede på at finde Dv/n og Thor og sige at vi gik i seng før vi fandt et værelse, men de var ikke til at finde i stuen eller nogen steder her hvor festen var i gang.
Da vi havde ledt i godt 10 minutter råber Anthon mit navn gennem stuen, jeg finder ham ovre foran Thors værelse.
Anthon: Kom her og lyt, så kan du måske gætte hvad de har gang i (griner)
Jeg satte øret op til døren og der var jeg ikke et sekund i tvivl om at de havde sex.
Mig og Anthon grinede lidt mens vi gik på jagt efter hans forældres soveværelse hvor der sikkert var en ledig dobbeltseng.
Da vi fandt væreslet ovenpå var alle fok gået hjem, så var der helt stille i huset, eller næsten. Dv/n og Thor var virkelig ikke til at lukke munden på.
Anthon: wow det må være god sex siden den lille pige stønner så utroligt højt haha
Mig: hahah, jeg skreg jo nærmest også vores første gang, men nu har jeg da lært at styre det hahah
Anthon: argh, det synes jeg vi skal have bevist først (smiler)
Mig: så kom da
Anthon tøj min trøje af, og kyssede mig ned at halsen af ren nydelse.
YOU ARE READING
Min cityboi (citybois)
Teen FictionMin historie handler udelukkende om Anthon og (dit navn)s kærlighedsliv, men senere også thor og din veninde. Meget romantisk og sød historie om citybois, følg med og se hvad der sker <3