Fans

530 22 9
                                    


Morgenen efter var der en rimeligt akavet stemning mellem os, det hele var til sjovt og der var ikke det store at tale om, men det var hyggeligt.

Da vi var færdige med at spise flippede drengene pludseligt totalt ud.

De var gået ind på Instagram og set de flere tusind beskeder og likes de havde fået, og de mange mange fan profiler der allerede var blevet lavet af dem, de var vildt meget oppe at køre.


Senere gjorde vi os klar og tog ind på strøget for at gå på original og få lidt lækkertzz. Da vi så var på vej der ind blev drengene stoppet halvtres gange på vejen af piger der ville have billeder med dem, det var så fedt og drengene nød det virkelig meget. Det var slet ikke til at fatte de var blevet så "kendte" over natten.


Til sidst blev det faktisk vildt irriterende at jeg ikke kunne have Anthon for mig selv, der var fans, overalt.


Senere


Da vi kom hjem var jeg virkelig træt og meget betager af Anthon der faktisk så helt utroligt godt ud i dag. Dv/n og Thor var taget hjem efter vi var på Original så vi var alene hjemme hos Anthon.

Da det blev aften faldt jeg i søvn til en film i Anthons arme. Da jeg vågnede igen sov Anthon også og klokken var blevet 1 om natten. Jeg havde utroligt meget lyst til Anthon og jeg var meget fascineret af ham for tiden.

Så jeg vækkede ham og begyndte at tage mit tøj af, og det samme gjorde Anthon.

Vi kyssede og kælede i laaaaang tid før det gik op for ham hvad det var jeg gerne ville. Vi hyggede os hele den lange nat. Det var helt fantastisk endelig at have fået drømmeforholdet.


Anthon: Du er det bedste der nogensinde er sket for mig.


Ordene fik det til at eksplodere med følelser indeni, du blev glad og varm og kyssede Anthon på munden.




Hjæææælp!!!

Jeg mangler ideer til hvad jeg skal skrive om, skriv i kommentaren hvis i har nogen ideer <3<3<3




You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 12, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Min cityboi (citybois)Where stories live. Discover now