Det var enelig blevet fredag som jeg jeg havde glædet mig så meget til. Det var i aften jeg skulle i tivoli med Anthon, det kunne ikke andet end at blive super hyggeligt.
Anthon og jeg havde holdt i hånden i skolen og kysset et par gange men vi havde ikke rigtig kaldt os for kærester endnu.
Jeg havde fået en rigtig god veninde i min klasse der hed DV/N (din venindes navn), hun var virkelig sød og sjov, og hun var allerede på meget kort tid blevet min bedsteveninde.
Da skolen var forbi cyklede DV/N og jeg hjem til mig. DV/N skulle hjælpe mig med at vælge tøj og sætte mit hår til i aften. Jeg kunne slet ikke vente til at mig og Anthon endelig skulle på vores første date sammen, alene.
Jeg tog en sort, lårkort kjole på og glattede mit hår. Jeg synes selv det så vildt godt ud, så jeg tog en meget naturlig make up på og nogen sorte stilletter så mine ben så lange ud. Inden jeg nåede at se hvad klokken var, blev jeg akkurat færdig da det ringede på døren. Det var Anthon.
Anthon: Shit hvor er du skøn at se på
Mig: mhmhmhm (fniste)
Jeg blev helt varm i kinderne og lænede mig frem og kyssede ham. Hans kys var fantastiske, så fantastiske at de bare ikke kunne beskrives.
Mig: Skal vi gå?
Anthon: Ja Selvfølgelig, efter dig
Vi gik hele veje hen til tivoli hånd i hånd, mens vi snakkede og grinede, det var en god start på en god aften.
Anthon var med det samme opsat på at vi skulle prøve alle de vilde rutsiebaner, og vild som jeg nu er var jeg klart med på den. Det var vildt sjovt, vi grinede nærmest konstant.
Anthon rykkede sig tæt på mig, og lænede sig langsomt forover. Han lukkede øjnene og vi kyssede. Det var perfekt. Det var bare så rigtigt, så dejligt at kysse med ham.
Vores kys udviklede sig langsomt til et langt følsomt snav. Vi nød det begge to.
Anthon begynde at tage på mig, og jeg synes det var tiltrækkende, men vi sad stadig inde mit i tivoli, og det begynde at blive til akavet med de fremmede der gik forbi.
Anthon: (hviskede i mit øre) Vil du med hjem til mig?
Mig: Ja, kom lad os gå
Da vi kom hjem til Anthon var vi alene hjemme. Vi tog vores overtøj af og han viste mig vej ind til han værelse.
Han stillede sig foran mig og jeg kunne mærke hans hænder på mit lår. Han kørte sine hænder op under min kjole til han tilsidst kunne trække den at og over hovedet på mig.
Der stod jeg så i småt undertøj og ventede på det næste skulle ske.
YOU ARE READING
Min cityboi (citybois)
Teen FictionMin historie handler udelukkende om Anthon og (dit navn)s kærlighedsliv, men senere også thor og din veninde. Meget romantisk og sød historie om citybois, følg med og se hvad der sker <3