Da jeg vågnede næste morgen var klokken 12. Vi havde været vågne hele natten og "arbejdet" hårdt, så jeg lod Anthon sove. Jeg rejste mig stille fra sengen for at gå ud og tisse, hold kæft hvor havde jeg ondt i hele kroppen. Det var som om hele mit under liv havde døende tømmermænd.
Da jeg kom tilbage til værelset var Anthon vågnet. Jeg smilede til ham om smed mig i sengen ved siden af ham. Han lagde armene om mig og krammede mig mens jeg kunne mærke han kyssede mig i håret. Han var det dejligste menneske jeg nogen sinde havde kendt.
Jeg elskede følelsen af at være gengældt forelsket. Anthon var efter mig hele tiden, lige som jeg ville have ham.
Da vi startede i skole efter weekenden gik jeg direkte over til DV/N og fortalte hende om det hele. Det havde jeg glædet mig til længe. Hun flippede ud sammen med mig og var så glad på vores vegne.
Jeg fortalte hende at jeg skulle ud og spise med Anthon i aften, sammen med hans ven thor. Jeg havde spurgt Anthon om jeg ikke måtte spørge DV/N om hun måtte komme med, det måtte hun gerne så havde thor også noget at underholde sig med.
DV/N ville selvfølgelig gerne med, så i kørte sammen hjem efter skole og fandt tøj osv frem i skulle have på i aften.
Da klokken blev 19.00 stod Anthon og Thor ude foran døren og bankede på. Jeg gik ud og åbnede og for satan hvor så de dog godt ud. Jeg blev helt blød i knæene da Anthon uventet sagde "jeg har aldrig set smukkere i hele mit lange liv", han ramte altid lige i hjertet når han kom med komplimenter. Det var helt fantastisk.
DV/N kom gående bag mig. Hende og thor hilste pænt på hinanden og fulgtes hele vejen ind til byen. De snakkede godt sammen, så det var dejligt jeg havde taget DV/N med.
Vi gik ind på Restauranten og satte os. Der var rigtig hyggeligt og varmt.
Da vi var færdige med at spise gik vi ned til Nyhavn og satte os. Mig og Anthon havde selvfølgelig sat os ved siden af hinanden. Han tog mig i hånden. Jeg rykkede mig tættere på ham og lagde mit hoved på hans skulder.
DV/N og Thor havde flirtet hele aftenen. Mig og Anthon snakkede om at de var faktisk kunne være virkelig cute sammen.
Pludseligt ud af det blå sagde Anthon "der er faktisk en god nyhed vi skal fortælle jer om, ik Thor" mens han kiggede smilende på Thor. Nu blev mig og DV/N rigtig nysgerrige, hvad kunne det dog være de skulle fortælle os, det ville vi snart finde ud af.
YOU ARE READING
Min cityboi (citybois)
Teen FictionMin historie handler udelukkende om Anthon og (dit navn)s kærlighedsliv, men senere også thor og din veninde. Meget romantisk og sød historie om citybois, følg med og se hvad der sker <3