Næste dag vågnede jeg da mit vækkeur ringede kl 7.
Jeg tjekkede min mobil og så et ukendt nummer havde skrevet til mig samt jeg havde fået en venneanmodning på facebook. Det var fra Anthon.
Jeg blev vildt glad og skyndte mig nærmest at læse hvad han havde skrevet.
Han skrev "Hej smukke, jeg ved godt jeg kun har set dig en gang, men jeg synes du er fucking smuk, så jeg tænkte om du ikke ville med på Original med mig og thor og mine veninder Emma, Bex og Barbara, det ville være så fedt hvis du ville med"
Omg, jeg blev så glad. Jeg skrev straks tilbage at jeg selvfølgelig gerne ville med.
Nu glædede jeg mig endnu mere til den her dag skulle begynde.
Da jeg kom i skole killede det i min mave da jeg kom ind i klassen og Anthon sad ved siden af min plads og smilede.
Han så simplehen så dejlig ud, at jeg slet ikke kunne lade være med at smile med hele ansigtet.
Han rejste sig op og krammede mig. Der stoppede jeg med at trække vejret. Jeg havde aldrig været forelsket, men det var uden tvivl sådan her det føltes. Jeg kunne dufte hans søde duft af nyvasket hår og rent tøj, han var så blød og dejlig at jeg kunne blive stående i hans arme til den dag verden skulle gå under.
Da skolen sluttede var klokken to om eftermiddagen og Anthon stod og ventede på mig ved døren.
Anthon: Kom D/N skal vi gå? De andre venter derhenne
Mig: Ja selvfølgelig, jeg kommer nu
Vi snakkede hele vejen hen til caféen og opdagede at vi havde utroligt meget til fælles. Vi kiggede hele tiden på hinanden og kunne ikke lade vær med at grine, det var tydeligt jeg var vild med ham, men var han også vild med mig, vidste jeg dsv ikke.
Da vi var på vej ind på Original åbnede han døren for mig og tog mig roligt i hånden. Jeg blev helt rød i hovedet af glæde, fuck han var dejlig.
YOU ARE READING
Min cityboi (citybois)
Teen FictionMin historie handler udelukkende om Anthon og (dit navn)s kærlighedsliv, men senere også thor og din veninde. Meget romantisk og sød historie om citybois, følg med og se hvad der sker <3