0. Darth Sidious vymýšlí plány...

38 4 0
                                    

Darth Sidious, neboli Sheev Palpatine, neboli hlava Mezigalaktického Senátu seděl v křesle a hluboce... přemýšlel. Nebo lehce podřimoval, ale to se nikdo nedovolil byť jen naznačit, protože i když v lehce zranitelné pozici, byl to přece jeden z nejnebezpečnějších mužů v galaxii.

V hlavě se mu odvíjel jeden plán za druhým. A nad čím že tak usilovně dumal?

Vyvolený, kvůli kterému podstoupil mnohé rizika odhalení, se nechtěl přidat na jeho stranu. Teda, neptal se ho, ale zkoušel to. A to se počítá, ne?

Jednou se mu prostřednictvím hrabě Dooku snažil nabídnout sušenky, ale někdo je stihl sníst předtím, než si je Anakin mohl vychutnat. Yoda si ještě týden pochvaloval, že by měl navštěvovat komnaty svých podřízených častěji, a zmínil se Obi-Wanovi, že by se měl o takové dobroty dělit. Ten samozřejmě nevěděl, o čem to mluví, a svedl to jako obvykle na Anakina.

Obi-Wan. Sidious chtěl něco (nebo někoho) přetnout světelným mečem jen na to jméno pomyslel. Obi-Wan mu zkazil víc plánů než všichni ostatní dohromady. Nemohl za to, že si Mistr Jedi držel svého Padawana pro sebe.

Dokonce ho nenechal ani v Senátu s ním samotného! Však co by se mu mohlo stát, Palpatine je jen neškodný Sith.

Co kdyby Obi-Wan zmizel? Nebo ještě lépe, co kdyby se Obi-Wan přidal k temné straně s Anakinem? To by bylo ještě lepší, mít Mistra i Učedníka. On by se nemusel zabývat mladým Anakinem, a navíc by dostal velmi silného spojence. No nezní to jako úžasný nápad?

Ale nevěděl jak. Anakin má v sobě nějaké nevyřešené emoce, a kdo by neměl, když dospíváte v Chrámu, kde se nesmí nic takového projevovat. Jediové byli vždycky tak upjatí a Chrám byl velmi nevhodné místo pro vychovávání teenagerů s vražednými zbraněmi kapesní velikosti.

Jak že mu to jeho bývalý Mistr říkal, než ho sám zabil, protože mu stál v cestě? Láska vede ke strachu, strach k utrpení a utrpení k nenávisti!

Jasně, nenávist a strach, to by dalo moc práce. Obi-Wan vychovával Anakina, takže na utrpení byl zvyklý. Zbývala láska. Ale co on věděl o lásce?

Koho mohl tak Obi-Wan milovat? Svého mistra? Ten je mrtvý, takže nic moc. Tu vévodkyni, něco na S, Sabine nebo tak něco? Ta je asi taky mrtvá? Neslyšel o ní už pár let. Jeho původní rodina? Ví vůbec, kdo jsou jeho rodiče?

Vypadá to, že Obi-Wan má všechny lidi blízké jemu mrtvé. Možná nějaký jiný Jedí? Nejbližší byl asi Yoda, ale s ním se manipulovalo asi stejně snadno jako kamenným blokem. Navíc by se raději vyhnul konfrontaci s hlavním Jediem, protože nechtěl být odhalen.

Ale koho by mohl proti Obi-Wanovi použít?

A pak ho ta odpověď trefila do čela. Ne, doslova, začal zvonit jeho telekomunikátor, na kterém se rozsvítil volající. Jeho kontakt byl Obi-Wan (Překážka k Anakinovi). No jasně! Anakin!

Ale tady byla malá drobnost. Nemohl ho zabít. To by bylo kontraproduktivní. Ale mohl ho zmanipulovat, třeba pomocí vizí, nebo pomocí Padmé, té senátorky a bývalé královny, do které byl zamilovaný!

Tak by mohl i Obi-Wana trápit, když by předmět jeho romantického zájmu...

Počkat, cože? Proč si začal přemýšlet, že ty dva dá dohromady?

No, to by nebylo na škodu. Ti dva by porušili Kodex a byli by bez ochrany zbytku Jediů. Ještě snadnější cíl. Pak by jejich přechod k temné straně byl mnohem jednodušší.

No, teď hlavní otázku, jak je přimět, aby se zamilovali?

A jako obvykle, když na něco hledáte odpověď, Palpatine otevřel Holonet. Žádal do názvu: "Jak dát dva idioty dohromady?"

Žádné uspokojivé výsledky.

Dobře. "Jak dát své přátele dohromady"

Tak tady to je. Magazín pro ženy a gay muže, to zní seriózně. Začetl se a jeho komnatami se ozýval ďábelský smích. Počkejte Jediové, tohle rozhodně bude váš konec!

Jak (neplánovaně) zachránit galaxii Kde žijí příběhy. Začni objevovat