Anakin a Padmé byli chyceni, Anakin ještě navíc ztratil svůj světelný meč.
,,Obi-Wan mě zabije." povzdechl si a Padmé se na něj nevěřícně podívala.
,,To je to poslední, o co by ses měl starat."
Anakin o tom pochyboval. Nebál se smrti, představa jeho Mistra, jak je na něj (znovu) naštvaný, byla mnohem děsivější. Tomu se nevyrovnal žádný Sith.
Přivedli je do arény, přivázali jim ruce ke dvěma kamenným sloupům. Obi-Wan visel vedle nich.
,,Přišli jsme tě zachránit." Zamával na něj Anakin.
,,No tak to se nemám čeho bát, že?" Víc sarkasmu by do té věty nedal ani Mistr Windu, když chválil Anakinovu techniku.
Do arény byla přivedena podivná zvířata. Anakin žádné z nich nikdy neviděl. Jen je asi pravděpodobně chtěla zabít, jak předpokládal.
,,Musíme hlavně dávat pozor na Padmé." řekl, a Obi-Wan se podíval na sloup, kde měla být bývalá královna.
,,Myslím, že ta už naši pomoc nepotřebuje. Je v tom celkem nad věc." Padmé se vyšplhala po sloupu nahoru a pracovala na poutech.
,,Je prostě úžasná." povzdechl si Anakin a Obi-Wan skoro protočil očima. Na tohle teď nemají čas!
,,Mistře, mám takový pocit, že bychom měli začít něco dělat, protože se nehodlám stát večeří pro takové potvory. Jsem moc mladý na to, abych zemřel!"
Obi-Wan protočil oči nad dramatičností jeho Padawana. Však měli jenom umřít, nic zásadního. V podstatě byl uvnitř mrtvý už hodně dlouho, takže to nebude takový rozdíl.
Kdyby tak mohl použít Sílu, ale jak se dostat z těch pout? Jeho pouta byla omezující, aby nemohl využít Sílu, ale všiml si, že Anakinovy pouta jsou tvořena z normálního kovu.
,,Anakine, soustřeď se na Sílu, musíme prolomit ty pouta!"
Anakin se na něj podíval, pak se skoro praštil do čela a sundal si pouta. Protože jejich věznitelé byli hlupáci, kterým nedošlo, že i Padawani mohou užívat Sílu. Nebo prostě chtěli ušetřit na něčem, co bylo ne tak úplně nepodstatné.
,,Kdybych jen měl svůj světelný meč!" povzdechl si Anakin.
,,Tys ho zase ztratil?"
,,Neztratil, jen zničil v podivné výrobě droidů.'' Obi-Wan zbystřil.
,,Jaké výrobě?"
,,Kousek odtud se vyrábí droidi, kteří jsou agresivní a mají zbraně, ale žádný problém."
,,Žádný problém?! Tito podivíny zjevně chystají válku a je to žádný problém?!"
Obi-Wan měl chuť svého učně praštit po hlavě, ale odolal pokušení a místo toho se soustředil na to, aby se k nim nedostaly dravá zvířata.
,,Padmé!" vykřikl Anakin na senátorku, která stála na vrcholu sloupu, nyní bez pout a s řetězem v ruce.
,,Zachráníme tě!"
Ale Padmé je silná a nezávislá žena, která nepotřebuje žádného muže, a tak seskočila ze sloupu sama, díky řetězu v ruce.
,,Ona je opravdu úžasná, že?" řekl znovu Anakin, a Obi-Wan tentokrát své oči opravdu protočil.
,,Hele nad ní můžeš omdlévat i později, co kdybys teď místo toho začal přemýšlet, jak nás odsud dostat?"
Anakin se rozhlédl kolem. Pak ukázal k malé brance, která zjevně sloužila pro toho chudáka, který měl arénu uklízet.
ČTEŠ
Jak (neplánovaně) zachránit galaxii
FanfictionPalpatine si mnul ruce. Vymyslel další geniální plán. Jeho plán? Samozřejmě přimět Anakina Skywalkera, aby se k němu přidal. Stejně jako asi padesátkrát předtím. Ale tohle je ještě lepší plan, mnohem víc ďábelský a podlý a sithský. Jen kdyby se mu d...