3. Žádná postel

25 1 2
                                    

,,Proč že jsme teda byli dáni speciální jednotky, která má momentálně celé dva členy?" Zeptal se Anakin, hrdě bez svého padawanského copánku.

,,Protože to Rada řekla. A my nemáme na výběr." Odpověděl Obi-Wan, mezitím co si to vykračoval k jejich nové lodi.

,,Ber to pozitivně, aspoň nebudeš muset poslouchat politické debaty a takové věci, které tě nebaví."

Oba nastoupili do lodi, vznesli se a Anakin zadal žádaný kurz. Samořídící loď, dárek od kancléře, velmi drahý a luxusní dárek. Ale kancléř řekl, že mu to nevadí, že si cení jejich bezpečnosti a byl ohromen jejich výkonem na Geonosis. Akorát Anakin byl naštvaný, protože zase nemohl řídit.

,,Zajímalo by mě, proč byl kancléř tak vytrvalý s tím, že nás dva dá dohromady."

,,Asi díky své moudrosti vidí, že jsme prostě dobrý tým."

,,To bude určitě ono." Pokýval hlavou Obi-Wan.

Jejich mise byla přesvědčit jednu planetu na vnějším okraji, že stojí za to přidat se k Republice a ne k Separatistům.

A protože byl večer, rozhodli se dva Jediové jít spát, aby byli svěží na jejich první misi.

,,Anakine?"

,,Ano?"

,,Je tu jenom jedna postel." Obi-Wan se díval na velmi jemnou, nadýchanou a růžovou postel, takovou, co mají novomanželé v romantických komediích.

,,Budeš na ní spát?" Zeptal se Anakin a nakoukl dovnitř.

Obi-Wan se otřásl. Ta věc vypadala, jako by ho chtěla sežrat, když by se toho dotkl. A spát v tom?

,,Ne, nechám ti to... potěšení."

Anakin se stejně zděšeně díval na velkou postel.

,,Já, jste starší, nevadí se mi vyspat na pohovce."

,,Vůbec mi to nevadí, trvám na tom, že budu spát na pohovce já."

,,To vám nemohu udělat."

,,Anakine, spal jsem na konferenčním stolku, moje záda budou v pohodě, ještě nejsem tak starý."

,,Ale Mistře, to vám nemohu udělat."

,,Už nejsem tvůj Mistr! Ale když na tom trváš, jako tvůj bývalý Mistr ti říkám, že budeš spát na té posteli!"

,,Dobře, když tady nebude žádná postel, nebude na ní spát nikdo!" Vyhrkl Anakin, pak Silou přehodil postel pryč, kde omylem přepadla do hangáru, kde se omylem otevřely dveře a kde omylem podtlak vcucnul ohavnou postel do vesmíru.

Obi-Wan a Anakin si vyměnili pohledy, pak přikývli a odešli si ustlat na pohovce.

Problém byl ale jasný. Byla tam jen jedna pohovka.

,,Vypadá to, že budeme muset vydržet spát spolu." Povzdechl si Obi-Wan.

,,Lepší, než spát na té prokleté růžové věci." Zamumlal si pro sebe Anakin, ale jeho bývalý Mistr ho slyšel. A souhlasil s ním. Kradení osobního prostoru a tělesného tepla je lepší než spaní v tom.

...

Obi-Wan se probudil. Pohovka byla pohodlná, jen kdyby ho Anakin skoro nezalehl. Podíval se na svého bývalého Padawana, který spal a přitom lehce chrápal. A tak udělal to, co každý správný člověk, když vidí, že jejich kamarád ještě spí.

Skopl ho z postele dolů.

,,Vstávej, moc chrápeš!"

Anakin se zmateně rozkoukával na zemi. Vsadil se, že ještě před chvilkou spal na nějakém měkkém povrchu vedle topení. A teď ležel na studeném povrchu bez jeho topení. Navíc ho bolela hlava, protože při pádu

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 21, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Jak (neplánovaně) zachránit galaxii Kde žijí příběhy. Začni objevovat