ʜᴇᴀᴠᴇɴ ɪɴ ʜᴇʟʟ

216 16 39
                                    

Light, Dünya'daki son gergin nefesini verdikten sonra, tekrar çevresini görebilmek umuduyla gözlerini açtı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Light, Dünya'daki son gergin nefesini verdikten sonra, tekrar çevresini görebilmek umuduyla gözlerini açtı. Öncelikle vücuduna baktığında ölümcül kurşun yaralarının olmadığını fark etti. Tamamen siyahlarla süslenmiş gibiydi. Görüşünde de hiçbir kan ibaresi yoktu. Etrafında tavanı sonunu göremeyecek kadar yüksek, garip ve büyük bir oda benzeri bir yer vardı. Önündeki bölüm daha net hale gelene kadar çimenlerin üzerinde çıplak ayakla bekledi. İleride çimlerdeki bir kazığa bağlı küçük bir kayık vardı. Bir şekilde dalgalanmayan durgun su kütlesinin çok ötesinde, ışığı su boyunca parıldayan sonsuz gibi görünen bir altın merdivenin yanındaydı.

Light, kayığa bağlanan halatı kazıktan çözmeye başladığında ip bir anda sıkıca bileklerine dolandı. Tepki verecek zamanı olmadığı için suya çekilmişti. Ölmüş olması gerektiğini düşündü, çünkü daha derine batarken hala nefes almaya devam ediyordu. Dibe gittikçe yaklaşmak onu korkuttu, kendisinin ki gibi sayısız ceset aşağı sürüklenmişti. Her ruhun başını süsleyen bir belirginliği ve ayak bileklerine sarılmış sarmaşıkları vardı. Bunun, Ölüm Defteri'nin kullanıcılarını hakkında uyardığı sonsuz hiçlik durumu olup olmadığını sorguluyordu. Cennete girmesine engel olan günahlarından sonra neden iki tarafa da giden yolu görmeyi hak ettiğini merak etti.

Light, durumunu ancak derin bir uyku olarak tanımlayabilirdi çünkü sarmaşıklar bacaklarına dolandığında gözlerini açamıyordu ancak etrafındaki her şeyi görebiliyordu. Sanki yukarıdan izliyormuş gibiydi. Vücudu diğerleriyle birlikte tamamen hareketsizdi ve kendisinin parıltısı, su kütlesinden yayılan güzel ışınlara katkıda bulunmuştu. Başka hangi ruhların geldiğini ve kimin cennete girmek için nehri geçebildiğini görebiliyordu.

Bazıları kayığı çimlerdeki kazığa bağlayan aynı ip aşağı iner ve ruhlarından birini çapa olarak kullanırdı. Bu durumda kayıktaki kişinin cennete girebilmesinin tek yolu, bağlanan ruha doğru yüzmekti. Üç karar verebilirlerdi, biri ipi çözmek ve kayığa geri dönmek; ikincisi, ruhun bacaklarının etrafındaki sarmaşıkları çözmek ve onlarla birlikte geri yüzmek; üçüncüsü, ruhun halesini söküp vücudun sarmaşıklar tarafından Light'ın cehennem olarak kabul ettiği yere sürüklenmesine neden olmaktı.

Sudaki varlığının, hayatından birinin ruhunun sonsuza dek nerede dinleneceğini belirleyeceği anlamına gelip gelmediğini merak etti. Hâlâ hayatta olan birileri olabilirdi. Belki Matsuda veya Aizawa... Matsuda Light'ın günahlarından duyduğu ihaneti Kira olarak en açık şekilde dile getiren kişi olmuştu, Light'ı öldürmeye çalışırken.

Ya da belki L olabilirdi.

Her seferinde sadece bir ruh, suyu geçebildiğinden belki de L'in ruhu henüz gelmemiş veya daha öncesinden gitmişti. Belki de ruhu, Light hakkındaki hükmüne kadar geçemezdi. Gerçek dünyada bile L, Light'ın düşüncelerini kuşatmıştı. Belki bu teorisinin doğru olabileceği anlamına geliyordu ya da belki de sadece deliriyordu.

𝗈𝗇𝖾 𝗌𝗁𝗈𝗍𝗌 | 𝗅𝖺𝗐𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin