ꜱʜᴏᴡᴇʀ

154 12 78
                                    

Bu kesit uyarı niteliğinde yazılmaktadır!

Küçük yaşta olan veya cinsellikten rahatsız olabilecek kullanıcıların okumasını asla tavsiye etmediğim bir bölümdür. Bunu bilerek ilerlemenizi rica ediyorum, kalanlara keyifli okumalar. ♡

"Yani bunu gerçekten yapacağız, öyle değil mi?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Yani bunu gerçekten yapacağız, öyle değil mi?"

"Evet, Ryuzaki."

İki adam sendeleyerek banyoya doğru ilerlerken Light kelimenin tam anlamıyla L'i arkasından sürüklüyordu. L bunu yapmaktan pek memnun değildi ama Light ısrarcıydı.

"Biliyorsun, ısrarından vazgeçersen hâlâ geri dönebiliriz, Light."

"Hayır, fikrim değişmiş değil. Ayrıca bana düzenli ve normal duş alacağına dair söz vermiştin ve senin o insan yıkama makinesi olarak bahsettiğin çamaşır makinesini kullanmanı kesinlikle istemiyorum. Normalliğin kimseye bir zararı dokunmaz, Ryuzaki." Light cevap verdi, L'in yorumlarından bıkmaya başlamıştı bile.

L sadece iç çekti ve sessizce "Pekala ama bunu bir alışkanlık haline getirmeyelim." dedi.

Light banyoya vardığında konuşmak üzere L'e döndü.

"Bunu nasıl yapacağımızı düşündüm. Zinciri kapının altındaki boşluktan geçirmeye karar verdim. Zincirin sığabileceği kadar geniş olmalı."

"Deneyebilirsin ama bunun işe yarayacağını düşünmüyorum. Zincir çok kısa."

Light'ın gözleri kısıldı ve L'e dik dik baktı.

"Peki, bunu başka nasıl yapabiliriz? Eğer düşündüğün buysa, benimle banyoya gelmene kesinlikle izin vermem."

"Neden olmasın?"

Light, L'in cevabına şaşırdığını söyleyebilmeyi diliyordu ama böyle bir şey söz konusu bile olamadı.

"Gizlilik senin bildiğin bir şey mi? Aslında bütün evimi gözetlemeni ve beni yaklaşık iki ay hapsettiğini göz önünde bulundurursak bu soru kendi kendine cevap buluyor."

"Bunu yapmak için geçerli bir nedenim olduğunu söyleyebilirim. Sen baş şüpheliydin ve hala da öylesin. Çok sağlam ipuçlarım vardı."

"Her neyse, Ryuzaki. Bu tartışma asla bitmez. Ben zinciri test edeceğim."

Light banyoya girdi ve çömeldi, zinciri tuttu ve kapı aralığının altına kaydırdı.

"Zincir uyuyor gibi görünüyor. Şimdi kapıyı kapatmaya çalışacağım."

Light ayağa kalkıp kapıyı kapattı. Bunu sessizlik izledi ve ardından L zincirin boğuk takırtısını duydu. Light muhtemelen etrafta dolaşmaya çalışıyordu ya da kasıtlı olarak zinciri sallıyordu.

𝗈𝗇𝖾 𝗌𝗁𝗈𝗍𝗌 | 𝗅𝖺𝗐𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin