Aku agak risau apabila Aya memberitahu akan keadaan Zetty. Aku terus menelefon Zetty untuk bertanya khabar mengenai dirinya. Aku risau jika ada perkara yang buruk berlaku terhadap dia. Telefon aku ambil lalu nombor Zetty didail. Setelah tiga kali mencuba, akhirnya Zetty menjawab panggilanku.
"Hello Zetty, Aya cakap you tak sihat betul ke?"
Suara Zetty seperti lemah. Dia merengek kepada aku.
"Ye Shahrul. I tak sihat ni"
Jawabnya. Aku semakin risau.
"Okay you siap, I ambil tapi make sure Aya tak nampak"
Aku mengingatkan Zetty. Sebernanya kami berdua selalu berjumpa dibelakang Aya.
"Okay, tapi nanti you tunggu dekat tempat biasa okay"
Katanya manja. Aku teruskan perjalanan aku menunggu Zetty di tempat biasa yang aku selalu tunggu.
~~~
Zetty sedang bersiap. Kesakitan yang dialami dilupakan seketika. Make up tebal dikenakan. Pakaian yang agak mencolok mata disarung pada tubuhnya.
Dia tahu bahawa Aya sudah pulang dan berada diruang tamu. Dia memakai cardigan untuk menutup pakaiannya yang sexy itu.
Itulah perbezaan Aya dan Zetty. Aya sangat sopan dan bagus perwatakannya manakala Zetty sebaliknya. Lepas sahaja bersiap, Zetty terus keluar dari biliknya namun bertembung dengan Aya di ruang tamu.
Aya menegurnya namun semenjak dia makin rapat dengan Shahrul, Aya dilayan acuh tak acuh saja.
"Eh Zetty kau dah sihat ke? Kau nak pergi mana ni?"
Kata Aya. Zetty sudah buat muka menyampah dengan gadis itu. Acuh tak acuh saja dia ingin melayan Aya sedangkan Aya sangat menyayanginya.
"Aku nak pergi kerja ni. Aku tak balik kot dua tiga hari sebab teman kawan aku dekat hospital"
Tipunya. Sebenarnya dia ada niat lain bersama Shahrul. Aya yang polos hanya percaya dia bulat-bulat.
"Ouh ok. Jaga diri baik-baik"
Zetty terus keluar dari rumah tanpa mempedulikan kata-kata Aya. Aya terasa namun dibiarkan saja. Aya terus menyambung cerita yang ditontonnya sambil makan keropok.
~~~
Aku menunggu Zetty di taman permainan yang agak jauh dari rumah sewanya bersama Aya. Nak buat macam mana, kalau tunggu terlalu hampir dengan rumah mereka nanti Aya akan perasan. Zetty terpaksa berjalan kaki.
Hampir setengah jam aku tunggu, akhirnya kelibat Zetty muncul. Zetty masuk ke dalam kereta. Cardigan yang menutupi tubuh sexy nya dibuka lalu diempar ke tempat duduk belakang. Dia memuncung.
"Penatnya! Dah la panas"
Katanya sambil mengipas-ngipas tubuhnya yang dibasahi peluh itu. Aku boleh lihat dengan jelas bentuk payudaranya. Muka aku pegang lalu bibirnya aku kucup lama untuk menenangkannya.
Zetty mula tersenyum. Dia suka jika aku memperlakukannya seperti itu. Perkara itu sudah biasa pada kami apabila setiap kali bertemu. Zetty menepuk dadaku. Walaupun tidak sasa tapi ok juga.
"You suka kan buat macam tu. Tahu-tahu je kan I tengah stress"
Katanya. Zetty suka apabila tubuhnya disentuh oleh aku. Sebab itulah aku dengan dia sudah terbiasa berbuat sedemikian demi kepuasan nafsu masing-masing.
Aku terus membawanya pergi besiar-siar di pasar raya dan kemana sahaja dia mahu sehingga lewat malam. Pada malam itu, kami terus meluncur laju ke hotel yang selalu kami pergi.
Setibanya dihotel, aku dan Zetty terus keluar dari keretaku. Zetty terus merangkul mesra tanganku. Aya tidak pernah seperti ini dengan aku.
Aku membiarkan saja dia merangkul tanganku. Kami terus ke bilik yang biasa kami tempeh itu.
Setibanya di bilik, aku dan Zetty terus berbaring di atas katil. Aku perhatikan Zetty di sebelah. Baju sexynya membuatkan nafsu aku melonjak.
Zetty yang berada di sebelahku terus mendekatiku lalu dengan pantas Zetty mencium bibirku rakus sehingga menyebabkan diri aku semakin terbuai dengan nafsu.
Setelah itu Zetty menolak tubuhku sehingga aku terbaring dia atas katil itu. Dia berbisik kepadaku dengan menggoda.
"Ni surprise I untuk you"
Kata Zetty dengan menggoda. Hal itu menyebkan aku ketawa melihatnya. Zetty tersenyum menggoda. Jarinya yang runcing ligat ingin membuka butang baju dan zip seluarku. Aku tersenyum nakal kepada Zetty.
Nafsuku semakin melonjak apabila melihat tubuh Zetty yang menggiurkan itu. Tubuh Zetty aku tolak dan aku tindih. Senyuman menggodanya membuat aku hilang kawalan.
Pada malam itu kami memuaskan nafsu sesama sendiri. Bunyi desahan tidak lepas dari mulut kami berdua. Walaupun ini bukan kali pertama namun kami tetap teruja.
Pada pagi itu aku terasa sangat letih. Tubuhku seperti malas sahaja mahu bangun. Aku perhatikan disebelahku ada tubuh Zetty. Aku tersenyum padanya.
Pandai dia melayani aku malam tadi. Disebabkan inilah aku sukar untuk melupakannya.
Aku memegang wajahnya dan menyebabkan dia terjaga. Kami berdua tidak berpakaian dan hanya ditutupi dengan selimut tebal sahaja. Zetty menggeliat sehingga menampakkan tubuh sexy nya.
Dia tersenyum menggoda kearahku. Aku membalas senyumannya. Dia mendekatiku lalu bibirnya mengucup bibirku.
"Best tak malam tadi?"
Tanyanya nakal. Aku tergelak kecil sambil membelai rambut perangnya.
"Best, thankyou sayang"
Aku terlepas perkataan sayang itu. Zetty ketawa kecil mendengar perkatan sayang yang keluar daripada mulut aku.
"Aik you berani panggil I sayang. Kalau Aya tahu ni memang menangislah dia"
Gurau Zetty. Aku juga tersenyum. Sepertinya aku sudah lambat untuk pergi bekerja. Jadi aku akan mengambil cuti kecemasan dan pandai-pandailah aku mencari alasan.
Zetty seperti tidak puas akan 'permainan' kami pada malam tadi. Dia memanjat tubuhku lalu memberi isyarat padaku untuk memenuhi keperluan nafsunya. Aku juga terbuai dan pada pagi itu kami terlanjur lagi tanpa memikirkan halal dan haram.
Dalam tempoh pengenalan kami, aku tidak pernah memberitahu kepada Aya. Ya lah, mana tidak nya, selama itu juga kami sering berjumpa dan melakukan hubungan badan tidak kira siang atau malam.
Disebabkan itu juga aku semakin bosan dengan hubunganku bersama Aya. Aku lebih suka bersama Zetty. Zetty memahami apa yang aku perlukan.
Zetty dapat memenuhi keperluan nafsu aku dan dia pandai melayan aku di atas katil. Tapi Aya? Dia tidak. Aya sangat membosankan dan semua benda terbatas.
Setiap kali aku berjumpa Zetty, kami akan seperti pasangan suami isteri. Berpeluk dan bercium itu sudah menjadi kebiasaan kami semasa bertemu. Apatah lagi hubungan diatas katil.
Itu sudah menjadi kewajipan kami semasa bertemu untuk melepaskan rindu. Aku dilayan bak raja ketika bersama Zetty. Apa yang aku mahukan semuanya ditunaikan dengan rela.
Dia juga seperti arif mengenai 'perbuatan' itu dan aku tidak peduli. Yang penting aku semakin menyayanginya dan aku gembira bersama Zetty.
Aku tahu Aya seorang gadis yang baik dan sopan tapi disebabkan perangainya yang terlalu terbatas dan polos, aku menjadi bosan. Tapi aku tidak boleh berbohong bahawa dalam pada masa yang sama, aku juga menyayangi Aya.
Jika Aya dapat melayan nafsuku seperti Zetty lakukan, sudah pasti aku tidak akan memandang Zetty. Tapi tidak, Aya bukan perempuan seperti itu.
Mungkin Aya aku boleh jadikan isteri yang sah manakala Zetty sebagai tempat aku melepaskan nafsu.
Sebagai bukti, gambar Aya aku simpan rapi didalam dompet aku. Walaupun Zetty kadang-kadang cemburu tapi aku berikan alasan yang gambar itu Cuma untuk menjaga hati Aya sahaja. Tapi aku bohong.
YOU ARE READING
CINTAMU MEMBUNUHKU
RandomAku Aya Sofea. Seorang yatim piatu dan hidup sebatang kara namun aku masih mempunyai seorang kawan baik dan tunang yang menemaniku. Tanpa aku sedar, tunangku telah mencurangiku selama ini. Paling aku sedih, dia curang bersama kawan baikku sendiri...