3/|•poważna rozmowa•|\

108 7 0
                                    

Pov: Will

Kurwa... Mike mnie znalazł akurat kiedy miałem sobie spokojnie umrzeć w samotności...- WILL musimy porozmawiać ale teraz zabieram cię do domu zostajesz u mnie na noc i wszytko mi opowiesz moich rodziców i tak nie ma - powiedział chłopak

Time skip dom Wheeler'ów

Pov: Mike

Właśnie weszliśmy do domu, oczywiście przepuściłem Will'a pierwszego jak to miałem w zwyczaju i zeszliśmy na dół do piwnicy moi rodzice byli z Holly i Nancy u babci więc byliśmy sami- więc Will opowiedz mi o wszystkim - powiedziałem kiedy usiedliśmy razem na kanapie - więc zaczęło się to jak zostaliście z Jane parą, czyli trwa to dwa lata, zacząłeś z nią chodzić a o mnie zapomniałeś tak samo jak Lucas w ten sam dzień zyskał dziewczynę w tedy interesował się mną tylko Dustin ale on też sobie znalazł miłość, a ja? Ja cały czas byłem sam zacząłem się o to obwiniać o to że jestem inny brzydki i gruby i że przez to jestem sam w tedy zacząłem się okaleczać to sprawiało że problemy same znikały ale tylko na chwilę.... potem zacząłem robić to coraz częściej miałem dwie... teraz w sumie trzy próby samobójcze, pierwsza gdzieś na początku twojego związku z El ale mama mi przeszkodziła bo weszła do domu ale na szczęście nie wiedziała co chciałem zrobić bo byłem w łazience, drogi raz jakieś pół roku temu chciałem skoczyć z klifu ale Dustin i Lucas akurat tam spacerowali i mnie zobaczyli ale oni też nie wiedzieli co chciałem zrobić i trzeci raz dzisiaj, to już sam wiesz, możesz już na mnie nakrzyczeć i powiedzieć że poprostu mnie nienawidzisz...- powiedział chłopak a ja zacząłem płakać tak samo jak chłopak - W-Will ale ja cię nie nienawidzę jesteś moim przyjacielem, najlepszym przyjacielem- powiedziałem - chyba byłym bo tylko Jane cię obchodzi- powiedział i zaczą mocniej płakać- PRZEPRASZAM KURWA PRZEPRASZAM TO MOJA WINA BLAGAM WYBACZ MI PROOSZE- wykrzyczałem czułem jak moje serce pęka na milion małych kawałków.....

___________________________________________320 słów papa misie💋

 You are perfect ★|BYLER|★Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz