8/|•Nowa koleżanka•|\

68 6 15
                                    

Pov: Willena (jest to postać bogataciociazAmeryki)

Dzisiaj przeprowadzam się do Hawkins właśnie podjeżdżam pod mój nowy dom mieszkam z rodzicami (i rodzeństwem?) (Jeżeli możesz to napisz czy masz rodzeństwo bogataciociazAmeryki)

-kochanie na górze pierwsze dzwi po prawej to twój pokój- powiedziała moja mama a ja poszłam na górę, weszłam do wskazanego wcześniej pokoju i zobaczyłam piękne białe ściany z cudownymi kwiatkami i pięknymi drewnianymi meblami meble miały ciemny kolor, chwilę później rozpakował się i postanowiłam trochę tu urządzić kat dla mnie a potem się przejść, godzinę później poszłam na spacer do lasu i zobaczyłam tam chłopaka który płakał i chyba trzymał żyletkę w dłoni...

POV: Will

Kiedy byłem w zamku Byers'ów nagle podbiegła do mnie jakaś dziewczyna - hej co się stało dlaczego trzymasz żyletkę w dłoni i płaczesz opowiedz mi co się stało- powiedziała nie znajoma - tak w ogóle to jestem Willena a ty?- zapytała a ja odłożyłem żyletkę na bok - jjestem Will...

....  ...... ..... ... . .. ... ...... ... ......... . .... .. ...... .. .  Hejka sorka że taki krótki ale nie za bardzo mam teraz czas ale chciałem już coś wstawić:) pozdrawiam was wszystkich a to rozdział specjalnie dla bogataciociazAmeryki :)

 You are perfect ★|BYLER|★Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz