Asistan

211 24 86
                                    

Selam selam yorum ve oy atarmısınn
Teşekkür ederim<3

Hashirama uyandı. Yatakta esnedi, yeni işine henüz alışamıştı heleki o adamın asistanı olmak zordu. Yatağa oturdu. Bu gün yapacağı işleri düşündü keyifle gülümsedi.

"Bugün keyifli olacak gibi" işini seviyordu laboratuvar ortamında olmak ona huzur veriyordu. telefonunu eline aldı. Gece gelen mesajlara cevap verdi bir süre öylesine bakındı artık kalkma vakti gelmişti.

banyoya girdi. Kısa bi duşun ardından saçlarını kuruttu. Üstünü giyindi - siyah bol t-shirt ve altına kot pantolon- odasındaki aynanın önüne geçip kahverengi göz kalemiyle gözlerini ön plana çıkardı

Çantasını ve bilgisiyarını alıp evden çıktı
Otoparka yürüdü arabasını çalıştırıp üniversiteye geldi.

Hashirama eşyalarını arabasından alıp indi. Elinde bir çanta ile üniversitenin içine girdi. Kendisi bu üniversitedeki kimya ve patoloji profesörü Madara Uchiha'nın yeni asistanıydı,yaklaşık 1 aydır birlikte çalışıyorlar. Fakültenin görevlisi seslendi

"Bay senju"

Sağına baktı. Gülümsedi.

"Evet?"

"Profesör henüz gelmedi ama sizin, dün bıraktığınız doku örneklerini inceleyip raporu kendisi gelene kadar halletmenizi istedi"

"Teşekkürler efendim kolay gelsin."

Öğrenciler ile selamlaşıp sadece kendininve madaranın girmesine izin olan laboratuar'a girdi. Saçını topuz yapıp kıyafetlerini -eldiven, önlük, gözlük, bone, maske ve galoş- giydi. incelemek için muhafaza ettiği doku örneklerini dolaptan aldı.

'Gelin bakalım babanıza' mırıldandı bunu söylerken gülümsüyordu.

Mikroskop altında almadan önce, kulak çöpüne benzeyen bi alet ile kaptaki örnekleri aldı lamele sürüp bir damla sıvı damlattı mikroskopu ayarlayıp sandalyesine oturdu.

İyice inceleyip gördüğü şeyleri yazıyordu. O işine dalmışken profesör gelmişti laboratuvara girdi içerideki seslerden hashiramanın geldiğini anladı.

laboratuvar kıyafetlerini giyindi. Kapıyı açtı. Hashiramayı birşeyler mırıldanırken gördü. Bir süre ses yapmadan onu izledi. çok dikkatli bir şekilde çalışıyordu .Dudakları aralandı.

"Günaydın"

Hashirama irkildi. "Ah kusura bakmayın efendim geldiğinizi duymadım"

"Yo yo sorun değil devam edin lütfen"

Hashirama madarayı süzdü. Bu adam nedense ilgisini çekiyordu.

Madara kendi raporlarını sakladığı kitaplığa gitti dosyaları masaya koydu. İki elini masaya koyup eğildi ciddi bir ifade ile kağıtlara bakıyordu.

"Bay senju" hashiye baktı.

Mikroskoptan kafasını kaldırdı hashirama.

"Söyleyin profesör"

"Raporun hazır mı?"

"Evet buyrun"

bilgisayarını madara'ya çevirdi. Madara elindeki dosyalarla hashiramanın raporunu karşılaştırdı.

"Evet tam tahmin ettiğim gibi"

Hashiramaya yapıcaklarını anlattı.O sırada saatler geçmişti. Onlar çalışmalar yaparken öğlen arası olmuştu.

"Efendim saat 13.30 isterseniz siz sigara bende bi kahve molası vereyim"

Madara hashiramaya baktı.

"Olur gidebilirsin yarım saat içinde gelmeye çalış" elindeki tüpler ile uğraşıyordu madara.

"Sizde gelmek isterseniz benimle eğer" biraz sessiz söyledi her ne olursa olsun kendinden büyük biriydi ve terslenebilir di. Bu yüzden çekinmesi normaldi.

Madara elindekileri bıraktı. Bir süre durdu. Hashiramayı elde edebilmek için ona yakın olmak mantıklı gelmişti. Bir tür deneylerinde işine yarayabilirdi. Bu yüzden kabul etti.

"Olabilir aslında hem asistanımı da tanımam gerekir değil mi?" Sesi neşeliydi.

Hashirama'nın içi rahatladı. Derin bir nefes verdi.

Maskesini çıkardı Madara, Hashirama Madara'yı izlediğinin farkında değildi ama Madara herşeyin farkındaydı.

"Nereye gidiyoruz" sordu Madara kıyafetlerini çıkarırken ikiside.

"Yakınlarda bi kahve dükkanı var hem siz yanlız ve sessiz ortamları severim demiştiniz tam size göre efendim"

Madara Hashirama ya baktı

"Madara, hashirama Madara"

"Ama efendim"

Madara güldü.

"Ahh hashirama buradayken profesör yada herhangi bir şey de ama dışarıda demene gerek yok" gülümsedi

"Ah peki ef- Madara"

Hashiramanın omzuna koydu elini.

"Uslu çocuk"

Hashirama utandı.

"Teşekkür ederim" Hashi mırıldandı.

***

Hashirama ve Madara dükkanın açık kısmında karşılıklı oturuyorlar.

Madara cebinden çıkardığı paketi açtı hashiramaya uzattı.

"İster misin?"

Hashirama hayır anlamında başını salladı.

"Teşekkür ederim kullanmıyorum"

Madara elini çekti içinden bir tane alıp yaktı. Hashirama'yı rahatsız etmeyecek şekilde üfledi. Başını geriye attı.

Hashirama ara sıra Madara'ya bakıyordu. Sigara içen insanlardan genel olarak tiksinirdi. Görüntüsü nedeniyle olmalı. Bunların aksine karşısındaki adam sigarayı zevkle içiyordu. Her içine çektiği dumanda gülümsüyordu.

O sırada garson geldi.

"Sizin için ne yapabilirim?" Dedi adam

Madara adama baktı soğuk bir tavırla.
"Sert bir kahve sütsüz ve şekersiz"

Bende kendime onun aksine latte istedim.

"Zencefilli latteniz var mı, varsa alabilirim"

"Var efendim başka bir şey yok değil mi?"

Madara Hashiramanın gözlerine bakarak cevap verdi. "Teşekkürler gidebilirsin" Garson gitti.

Sigarasını bastırıp kollarını birbirine bağladı madara duvara yaslandı gözlerini kapattı.

"Profesör" dedi hashi elini çenesine koydu.

"Dinliyorum" gözlerini açmadan konuştu.

"Kendinizden bahseder misiniz?"

"Ne öğrenmek istiyorsun"

"Kaç yaşındasınız, başka bölümler okudunuz mu gibi"

Madara bir süre bekledi. "38 yaşındayım. Kimyanın ve patoloji haricinde tarih okudum."

Hashirama şaşırdı. "38 mi hiç belli etmiyorsunuz"

Gülümsedi.

"Bu iyi bir şey sanırım"

"İyi tabi kolay yaşlanmazsın. Çok daha küçük duruyorsun benden en fazla 2 yaş büyük olduğunu düşünüyordum"

O sırada kahveler geldi.

***

Hashirama ve Madara bir süre muhabbet edip kalktılar işlerinin başına geri döndüler. Akşam 6 ya kadar incelemelere devam ettiler.

"İyi akşamlar hashirama" dedi siyah saçlı adam.

Hashirama ona baktı " iyi akşamlar efendim" ikiside arabalarına binip yol aldılar








Selam yeni kurgum ile hepinize merhaba oy ve yorum yapmayı unutmayın lütfen...

Psycho Professor  |HashiMada|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin