Hashirama Madara'yı yatak odasına götürdü kucağından indirdi Madara'yı.
Madara Hashirama'nın gözlerine baktı."Şey profesör.." Hashi çekiniyordu.
"Hm? Söyle"
"Emin misiniz?"
Evet anlamında başını salladı iyice hashiye yaklaştı kollarından tuttu kendini duvara yasladı.
"Hem bana profesör deme heleki şuan olduğumuz durumda Hashirama" gülerek dudaklarına yaklaştı.
"Madara.." mırıldandı Madara'nın onu öpmesine izin verdi.
Madara yanaklarını tutup kendine çekti. Yavaş yavaş dudaklarını öptü Hashirama'nın. Hashi elini Madara'nın kalçasına koydu kalçasını okşayıp sıktı.
"Mmm.." Madara dilini Hashirama'nın ağzına soktu dilini diliyle dans ettirmeye başladı. Hırçınlaşan öpüşme Hashinin kendini çekmesiyle bitti.
"Çok lezzetlisin" Madara dudağını yaladı.
Hashirama kızarıp kızarıp duruyordu."Bedenini merak ediyorum Hashirama"
"Bende sizinkini pardon seninkini" Madara güldü. Üzerindeki t-shirtü tek hamlede çıkardı. Hashirama Madara'nın göğüsünü inceledi. Azda olsa kaslı karnını, güzel göğüslerini ve köprücük kemiklerini gördü dudaklarını köprücük kemiklerine bastırdı.
Madara Hashirama onun bedenini öperken elini Hashirama'nın pantolonuna götürdü düğme ve fermuarını açtı belinden aşağı indirmeye çalıştı ama başaramadı. Hashi ona yardım etmek için öpmeyi bırakıp kendisi soydu altını.
"Çıkar üstünü" hashi tamamen soyundu. Madaranın altını soydu. Dikkatini Madara'nın uzun ve ince bacakları çekti üzerlerinde koyu renkli bazı yerlerde morluklar vardı.
"Madara bacaklarında morluklar var" elini sürdü morluklara
"Yaşlılık sanırım"
"Bakmamı ister misin"
"Sen bilirsin"
Hashirama dizlerinin üzerine çöktü Madara biraz yan döndü morarıklar daha çok arka ve yan bacağındaydı.
Hashi morluklara elini sürdü.
"Ne zamandan beri varlar""Bir iki haftadır"
"Sigaradan bu yaşlılık değil bak" elini morluğa bastırdı "yeni gibi bi acı yoktur"
Madara herhangi bir acı hissettmiyordu.
Hashirama şuan bir şey yapamayacağını bildiği için konuyu kapattı dudaklarını Madara'nın bacaklarına bastırdı. Madara'dan minik bi inilti çıktı."Mğh" madara şaşırdı normalde böyle şeylere inlemezdi.
Hashi bu ses ile doğru yaptığını anladı dudaklarını bacaklarından kasıklarına getirdi.
"Madara" hashirama Madara'ya baktı aşağıdan
"Efendim?"
"Şey ah kim üstte olacak?"
Madara düşündü "sen ol, benden daha kalıplısın seni zapt edemeyebilirim. Hem değişik zevkler tatmak güzel olur" kollarını hashirama'nın boynuna doladı
Başını salladı hashirama. Siyah saçlının dudağını öptü bacağını beline doladı kalçasını okşadı.Madara başını hashinin boynuna gömdü içinde garip bir his vardı yıllardır hissetmediği birşeydi bu, onun dokunuşları madarayı mest ediyordu kalbi hızlanmıştı kendini liseli bir ergen gibi hissediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psycho Professor |HashiMada|
FanfictionSiyah saçları belindeydi ilk gördüğümde dokunmamak için zor durdum..