Sarıl Lütfen

102 18 96
                                    

Madara sabahleyin Hanae'nin onu öpmesiyle uyandı. Dirseklerinden destek alıp doğrulamaya çalıştı ama kasıklarına oturan Hanae izin vermiyordu.

"Sana öpülerek uyandırılmaktan hoşlanmıyorum demiştim Hanae"

"Umrumda değil" Madara'ya aşık aşık bakıyor "günaydın sevgilim"

"Hanae in üstümden"

"Benim sevgilim bugün yine ters tarafından kalkmış olmalı." Madara'nın yanağını öptü Madara kalkmaya çalışıyor.

"Bu bana engel mi olacak sence?"

"Madaraa ama hadi sevgilim biraz mutlu ol. Bak sevgilin seni öperek uyandırıyor seni seviyor. Daha ne istiyorsun ki hep bi mız mız üzüyosun beni amaa" Madara'nın dikkatini kendine çekmek için kalçasını ona sürttü.

.
Hanae bütün gece boyunca madara ile olan ilişkileri üzerine düşündü. Madaranın onu kullandığını ve sevmediğini düşündü.
.

"Ahğ" Hanae güldü. Madara onun her hareketinde minik minik inliyordu.

"Neden beni sevmiyorsun?" Madara iyice kendinden geçmişti bunu duyunca Hanae'ye baktı.

"Sen ne saçma-ahh saçmalıyorsun Hanae"

"Seni seviyorum diyemiyorsun" sevgilisinin eşofmanını sıyırdı aletini çıkardı. "Hiç bir zaman sevmedin değil mi beni"

"Sevdim" Madara'nın yüzü kızardı.

"Yalan" kendi altını madara yı uyandırmadan önce soymuştu Madara'nın aletini tutup içine aldı.

"Yalan değil" kızın kalçasını kaldırıp indiriyor.

"Az önce beni tersliyordun baksana şimdi, işin sevişmeye gelince değişiyorsun." Hanae'nin gözleri doldu.

"Ben seni o kadar severken sen-" Madara aniden hızlandı.

"Ahğğ çok iyi" Hanae sessizce ağlıyor ama madara bunu gözlerini kapattığı için görmedi.

Madaranın üstüne bıraktı kendini. Boynuna kafasını gömüp yastığa gözyaşlarını akıttı.

"Ah az önceki gibi dursana böyle giremiyorum" Hanae bir şey yapmadı.

"Hanae dedim!?"

Hanae ses vermedi. Madara Hanae'nin altından çıktı.

"Şu hallerinden nefret ediyorum" tamamen soyundu.

"İllaki zorla yani" Hanae yüz üstü yatarken ağlamaya devam ediyordu. Madara Hanae'nin arkasına geçip kalçasını kaldırdı. Aletini hızla içine soktu.

"Ahh" gülümsedi "sesin çıkmıyor çok uslusun" Hanae'nin saçından tutup kafasını kaldırdı.

"Madara lütfen sus artık" gözleri kıpkırmızıydi ağlamaktan "sikeceksen sik"

Madara Hanae'nin belinden kavradı sert sert vurmaya başladı. Kendisi zevk alırken aynı şey Hanae için geçerli değildi. Düşündüğü şeylerin doğru olduğunu kanıtladı madaranın yaptıkları.

Madara yaklaşık 20 dakika boyunca böyle devam etti."siktirr" kasılarak boşaldı. Hanae hem ruhen hem fiziksel olarak çok fazla acı çekiyordu. Madara içinden çıkınca sırt üstü döndü. Sesli sesli ağlamaya başladı.

Madara ise sadece ona baktı. "Neden ağlıyorsun"

"Kendimi fahişe gibi hissetmemi sağladığın için olabilir madara!"

Madara alayla gülümsedi.

"Fahişe mi? Sen mi? Güldürme beni ben çok fazla fahişe tanıdım sen onların yanında olamazsın"

Psycho Professor  |HashiMada|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin