Madara yorulmuş vaziyette yatağa uzandı.
Hashirama Madara'nın yanına yattı ikiside ağzını açmadı. Ne yapacaklarını, birbirlerine ne diyeceklerini bilmiyorlardı.
Hashirama kafasını madaranın göğüsüne koydu cenin pozisyonda kıvrıldı. Yanakları kızarmış Madara'nın bunu nasıl karşılayacağını düşünüyordu.
Madara elini Hashirama'nın saçından geçirdi diğer eliyle hashirama'nın çenesinden tuttup kendine bakıttı.
"Çok tatlısın, teşekkür ederim bu gece için" yanağına öpücük bıraktı.
"Beğendin mi?" Utana utana sordu Hashirama.
"Evet beğendim" Hashirama Madara'nın göğüsüne sokuldu.
"Hashirama?"
"Hm?"
"Seni seviyorum"
Hashi gülümsedi. Madara'nın onun gibi duygular beslediğini görmek onu çok mutlu etmişti.
Hashirama gözlerini kapattı yavaşça uykuya daldı. ''nasıl bu kadar etkisi altına alabilir ki beni" diye düşündü Madara. Artık emindi Hashirama da onu etkileyen şeyler vardı. Ama bu işine engel olmayacaktı.
Sabah Madara erkenden uyanmıştı. Hashirama kenarda kıvrılmış hafif hafif mırıldanmalar çıkarıyordu. Madara Hashirama'ya, baktı bir süre sonra ayağa kalktı. Aynanın karşısına geçip çıplak bedenini inceledi boynundaki morlukları ve ısırık izlerini okşadı. Kıkırdadı.
Banyoya girip temizlendi üzerine birşeyler giyip hashiramanın başının yanındaki komidine oturdu.
Kahve saçlı adamı izledi uzunca bir süre... Gözleri ile sevdi onu yüzünün her yerini inceledi. Kavisli ince kaşlarını, ince güçlü burnunu, gözlerinin yanındaki çizgileri, ince kalem dudaklarını... Ve daha sayamayacak kadar güzel olan her yerini ezberlemeye çalıştı.
Elini saçına sürdü bir tutamını burnuna getirdi kokladı. Kokusu çok ferahtı. Elini çenesine koydu yanaklarını okşarken esmer yavaşça gözlerini araladı.
"Hmpf" diğer tarafa doğru dönüp uyumaya devam etti.
"Salak" gülerek başını salladı Madara. Esmerin yanına yattı beline sarıldı.
"Hashirama"
Hashi gözlerini açtı madaranın arkasında olduğunu hissetti ona döndü.
"Efendim" esnedi.
"Hiç" kafasını esmerin göğüsüne koydu.
"Günaydın" Hashirama Madara'nın çenesini okşadı.
Madara başını yukarı kaldırıp Hashirama'nın gözlerine baktı.
"Günaydın"
"Böyle uyanmak güzelmiş"
Madara tek kaşını kaldırdı. "Nasıl uyanmak"
kollarını Madara'ya sararken konuştu.
"Kollarımda hep hayran olduğum, vakti geldiğinde benim gibi beni seven profesör yada sevgilim ile uyanmak güzelmiş"
Madara kıkırdadı. Başını aşağı indirdi. Hashirama'nın yapışıklığı hoşuna gitmedi yüzünü ekşitti. Ama her ne olursa olsun ilerki planı için gerekli olan kişiyi bırakamazdı.
***
Haftalar geçti~
Madara ve Hashirama sevgili değillerdi fakat ara sıra yakınlaşıp duruyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psycho Professor |HashiMada|
أدب الهواةSiyah saçları belindeydi ilk gördüğümde dokunmamak için zor durdum..