Madara gözlerini açtı yanına baktı. "Sanırım gitti" seslendi "Hanae evde misin"
Mutfaktan ses geldi. "Evdeyim aşkım"
Gözlerini devirdi madara "siktir olup gitsen keşke" mırıldandı.Telefonuna baktı.
Asistan:
İyi akşamlar profesör Umarım iyisinizdir.Yarın geç kalabilirim, hastane randevum var en fazla 2 saat geç kalırım.Profesör:
Tamam hashirama erken gelmeye çalış.Hashirama'ya cevap verip üzerine gri bol bir eşofman geçirdi. Mutfağa gitti. Kolunu kafasının hizasında kapıya dayadı anlını koluna dayadı.
"Kalkmışsın aşkım" Hanae gülümsedi. Elindeki bıçakla soğan doğruyor.
"Kalktım evet"
"Bende seni birazdan öpücüklere boğarak uyandıracaktım.. neyse başka zamana artık"
.
Hanae 29 yaşında bir kızdı Madara her ne kadar onu sevmesede onu uyarmıştı aralarındaki yaş itibariyle. Hanae Madaraya sorun olmayacağını onu çok sevdiğini yaşının bi önemi olmadığını söyledi.Madara gibi kadar olmasada beyaz tenli, yaklaşık 160 boylarında,yeşil gözleri olan güzel bir kızdır.
Madara'nın eski evinden komşusuydu. Hanae hiçbir zaman Madaranın ilgisini çekmeyi başaramadı. Madara sadece bazı ihtiyaçları-cinsellik ve ilgi- için onu kullanıyordu ama Hanae bunu göremeyecek kadar ona aşıktı.
Madara'nın net bi yönelimi yoktur. Hayatı boyunca sadece üniversite yıllarında bi oğlana karşı sevgi duymuştur. Ona karşıda aşk mı yoksa sadece sevgi mi bilemez. Büyük ihtimalle aseksual olmalı.
Yakın zamanda bu kızdan ayrılıp kendi halinde yaşamaya devam edecekti.
."Öpülerek uyandırılmaktan hoşlanmam"
Hanae Madara'nın yanına geldi."Amaaa madaraa seni öpmekten çok zevk alıyorum heleki uyurken o kadar tatlı oluyorsun ki" ellerini madaranın göğüsünde gezdirdi.
Madara geri çekildi. "Yemek ne zaman olur?"
"Hm yarım saat içinde"
"Tamam o zaman ben duşa gireyim."
Hanae Madara'nın kolundan tuttu.
"Birlikte gireriz""Ahm sağ ol bebeğim başka bir işim var"
"A- peki peki"Hanae Madara'nın yanağından öptü.
"Hızlı ol bu kız seni özlüyor"Madara kafasını salladı. Odasından bornozunu alıp banyoya girdi.
"Bu kız beni özlüyormuş banane senden sürtük" bornozu yere fırlattı.
***
Saat çoktan 12 olmuştu yarın göz doktoruna gidecekti hashirama. Bir süredir gözleri buğulanıyordu.
Kedisinin mamasını ve suyunu değiştirip yatağına uzandı. Yorganını üzerine çekti çift kişilik yatağına yayıldı. Tavana bakarken aklına onu seven mito geldi uzun süredir konuşmuyorlardı. Kız artık umutsuzluğa kapıp hashirama ile konuşmayı kesti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psycho Professor |HashiMada|
FanfictionSiyah saçları belindeydi ilk gördüğümde dokunmamak için zor durdum..