Wojan pov.
Mama mnie zapisała do nowego przedszkola. Bardzo się cieszyłem bo będę miał nowych przyjaciół. Tata mówił że może sobie znajdę dziewczynę, na co mama się zaśmiała, dla mnie to dziwnie brzmi. Lepiej dla mnie brzmi miecie chłopaka, mimo że nie wiem co to znaczy. Po 20 minutach drogi byliśmy na miejscu, przedszkole nazywało się 'kangurek' oraz miało białe ściany z kolorowymi obrazkami na oknach. Przed wejściem był parking a po prawej stronie był średni plac zabaw otoczony murkiem na którym była podwójna metalowa huśtawka i plastikowe zjeżdżalnie i zabawki. Jak weszliśmy do środka to po prawej była szatnia a z przodu schody na górę. Jak się weszło na górę to po lewej były dwie sale i kuchnia a na przeciwko sala do drzemek. Weszliśmy do jednej z sal. Tam zobaczyliśmy dziesięciorga dzieci i dwie panie które wydawały się nie miłe, ale jak zobaczyły moją mamę to się fałszywie uśmiechnęły, a moja mama nie zauważyła. Przedstawiła mnie i siebie oraz powiedziała żebym poszedł się bawić. Jak się rozejrzałem to zobaczyłem większość dzieci bawiących się z rówieśnikami a w rogu zobaczyłem chłopca bawiącego się samemu. Podeszłem do niego a gdy on mnie zobaczył to wyszeptał..
Palion pov.
Zobaczyłem jak jakiś chłopiec do mnie podchodzi. Jak był wystarczająco blisko to wyszeptałem
„idź sobie, nie wiesz że ze mną się nie rozmawia?"
Ten chłopak nawet się nie ruszył tylko usiadł przy mnie i się spytał czy może się ze mną pobawić. Po chwili zastanowienia zgodziłem się a on się serdecznie uśmiechnął i zaczął się bawić ze mną. Po 10 minutach panie zawołały nas do siebie i usiedliśmy na okrągłym dywanie usiedliśmy w kółko oraz panie powiedziały żeby ten nowy chłopak się przedstawił.Wojan pov.
„mam na imię Wojtek i mam 6 lat. :>"
Przedstawiłem się a po mnie przedstawiły się inne dzieci (imiona są losowe więc sorry jeśli tak masz na imię):
Paulina 6
Weronika 7
Dominik 9 (podobno nie zdał do 1 klasy..)
Dominika 6
Zuzia 3
Ada 6
Michał 1
Franek 4
Bartek 2
A ten cichy chłopak miał na imię Paweł.____________________________________
Pt. 2 wkrótce
CZYTASZ
Palion x Wojan oneshots
FanfictionPalion x Wojan oneshots & smutshots dla mojej przyjaciółki. (Nieaktualne ⏬) #327 - oneshots #76 - oneshots #2 palion #14 Maja #7 wojanowice #12 wojan #5 wxp #7 kati #3 smutshots