Palion pov.
Po chwili wysiadłem z samochodu i zaczęłem chodzić po sklepach. Poszłem do pierwszego sklepu z rzędu. Był to sklep ogólny, więc przy okazji zaczęłem szukać dekoracji.
Mini lista zakupów zrobiona na szybko:
1 ciasto
2 smakołyki
3 dekoracje:
×wiszące
לwiatełka
×serpentyny
4 cxndom
5 prezent/upominekPo paru minutach miałem już trochę dekoracji wiszących oraz serpentyny. Zapłaciłem i wyszłem ze sklepu i przeszłem do drugiego. Był to sklep z upominkami więc postanowiłem tu kupić rzecz z piątego punktu. Przejrzałem wszystkie alejki i półki aż w końcu znalazłem:
1 niebieska czapka z grzybkami
2 niebieska czapka żabki
3 niebieskie światełka
4 pluszak żabki w niebiesko-zielonym sweterkuZapłaciłem przy kasie a następnie poszłem na poszukiwanie reszty rzeczy z listy.
Time skip :>
Wkrótce miałem już wszystko z mojej listy. I mogłem wracać do domu. Znalazłem miejsce zaparkowania mojego samochodu i weszłem do niego. Wyjechałem z parkingu i udałem się w stronę mojego domu. Zadzwoniłem po znajomych moich i Wojtka by pomogli mi szykować moje miejsce zamieszkania na imprezę. Wkrótce przyjechał Deyv i Filip a potem Emilka. Zaczęliśmy zakładać dekoracje i szykować jedzenie i przekąski. Po około godzinie było wszystko gotowe i rozeszliśmy się by się przyszykować. Koło 16 zebraliśmy się ponownie, poszliśmy na miejsca i zgasiliśmy światła i czekaliśmy na przyjazd Wojtka. Wkrótce było słychać samochód. Dziś jest dzień w którym powiem mu co czuje. Trochę się boje.
Wojan pov.
Paweł powiedział bym przyszedł do jego mieszkania. Nie wiem czemu, bo po co miałbym tam iść w wygodnym imprezowym ubraniu? Wkrótce byłem na miejscu. Zadzwoniłem dzownkiem i nic. Po chwili zobaczyłem kartkę na drzwiach "wejdź i zapał światło" więc to zrobiłem, od razu po zapaleniu światła usłyszałem głośne "wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!" byłem bardzo szczęśliwy! Po chwili dostałem moje prezenty. Najbardziej mi się podobały te od Pawła! Były bardzo urocze!! Potem zjedliśmy a potem zaczęliśmy się bawić. Pod koniec był tort. Po tym jak Dawid, Filip i Emilka wyszli, podszedł do mnie Palion.
Palion pov.
"Więc?" spytał się Wojtek.
"Chciałem Ci coś wyznać. Ja-.. Ja cię kocham. Całym sercem.. Czy-.. Czy chciałbyś zostać moim chłopakiem.?"
"TAK!!" Wskoczył mi w tedy w ramiona i pocałował mnie. To był najlepszy dzień w moim życiu. Podniosłem go i zaniosłem go do sypialni.Uwaga ❕ cringe scena 18+ możesz skipnąć do znacznika.
Położyłem go na łóżku i zaczęłem zdejmować górną część jego ubioru, w tym samym czasie robiłem mu malinki na szyi i na lini szczęki. Widziałem jak się rumieni i jak prubuje trzymać te jęki w sobie. Zaczęłem zdejmować jego spodnie a on moją koszulę. Jak zdjąłem wszystko prócz jego bokserek oddaliłem się trochę by zobaczyć co udało mi się puki co zrobić. On był taki piękny.. Zdjąłem szybko mój pasek i spodnie i podeszłem prędko do Wojtka, obróciłem go na około, tak by leżał na brzuchu, i zdjąłem jego bokserki. Widziałem jak on się bardzo zarumienił, był czerwony jak burak. Bez zastanowienia włożyłem dwa palce do jego dziurki by go rozciągnąć. On cicho zajęczał a ja dodałem trzeciego palca. Jak sądziłem że jest gotowy to przyłożyłem mojego (🍆) do jego dziurki i powoli wkładałem. Wojtek jęczał z bólu i przyjemnego uczucia, a ja wkładałem jeszcze głębiej. Gdy już doszłem do końca to poczekałem chwilę by on się przyzwyczaił, a po chwili mogłem już się zacząć ruszać. Na początku powoli ruszałem biodrami do przodu i do tyłu, a gdy usłyszałem piękne jęki Wojtka to zacząłem się ruszać szybciej.
Już ❕ Koniec
Po chwili oboje byliśmy ku końca, a gdy już byliśmy na końcu i skończyliśmy to podniosłem Wojtka oraz zaniosłem go do łazienki i przyszykowałem mu ciepłą kąpiel. Żyliśmy długo i szczęśliwie. Ale czy na pewno?
__________________________________
Mam nadzieję że wam się podobało!
Słowa: 602
Możecie dać propozycje na więcej oneshots i smutshots!
Zapraszam do mojej drugiej książki pxw, uważam że zapowiada się dobrze :)
Wszystkie słowa: 633
CZYTASZ
Palion x Wojan oneshots
FanfictionPalion x Wojan oneshots & smutshots dla mojej przyjaciółki. (Nieaktualne ⏬) #327 - oneshots #76 - oneshots #2 palion #14 Maja #7 wojanowice #12 wojan #5 wxp #7 kati #3 smutshots