Palion i wojan mają po 13/14 lat. Wojan jest młodszy ze względu na moją przyjaciółkę która tak chce. To będzie krótki chapter. Sorry za przerwę :)))
Palion pov.
Byłem w samochodzie z moim opiekunem, jechaliśmy właśnie na rozpoczęcie roku szkolnego w mojej nowej szkole. Około 10 minut później zobaczyłem moją nową szkołę, wyglądała kompletnie inaczej od mojej starej i była wiele większa. Wkrótce mój opiekun zaparkował i wyszliśmy z samochodu. Ten parking był wielki i prawie cały był zapełniony. Mój opiekun znalazł jakiś plan ewakuacyjny tej szkoły, w ten sposób odnaleźliśmy sale na której odbędzie się rozpoczęcie szkoły, dopiero później będziemy szli do naszych klas.
Ja usiadłem na ławkach przeznaczonych dla klasy 7c, mojej nowej klasy. Na naszych ławkach było już parę osób, które jak myśle, będą chodziły ze mną do klasy. Zobaczyłem tam dwie dziewczyny i jednego chłopca który przykuł moje oko. Chłopak miał krótkie ciemne włosy, niebieską koszule i spodnie dresowe, jego twarzy nie widziałem. Wkrótce każdy przyszedł, także dyrektorka i paru innych nauczycieli. Dyrektorka przywitała i nowych i starych uczniów, opowiedziała nam trochę o historii szkoły, a potem nasze nowe wychowawczynie zaprowadziły nas do klas. W klasie, każdy zajął miejsca, było nas 20. Ja siedziałem z tym interesującym chłopakiem na końcu przy oknie.
-_________________________________-
To koniec, chyba że macie ochotę na drugą część, kontynuacje. Postanowiłam to udostępnić, dlatego że nie mam pomysłu na historię, a trzeba coś udostępnić raz na jakiś czas. :>
Do następnego!
CZYTASZ
Palion x Wojan oneshots
FanfictionPalion x Wojan oneshots & smutshots dla mojej przyjaciółki. (Nieaktualne ⏬) #327 - oneshots #76 - oneshots #2 palion #14 Maja #7 wojanowice #12 wojan #5 wxp #7 kati #3 smutshots