V pokoji jsem se převlékla.
Vlasy jsem si stáhla do drdolu.
Udělala jsem si skincare.Oddělala jsem si vystuženou náplast a podívala jsem se na ránu a byla zanícená.Nebyla tak hluboká ale dost bolela.Neměla jsem u sebe žádné obvazi ani nic jiného.Takže jsem se sebrala a šla jsem do lékárny.Protože je náš dům jednopatrový tak jsem vylezla oknem aby nikdo nic nezjístil.V lékárně jsem si koupila obvazy, náplasti, dezinfekci.Když jsem se vracela tak jsem cestou šla okolo toho baru.Zahnula jsem do té uličky kde se to stalo.Moje vzpomínky byli zvláštní.Pomatené ale byla jsem si stoprocentně jistá že ten muž nebyl člověk.Na zemi jsem našla můj telefon.Byl vybitý.Vzala jsem ho a šla jsem dom.Mobil jsem dala na nabíječku a když se nabil tak jsem všem odepsala.A zbytek dne jsem jen spala.Druhý den jsem šla do školy.Ráno jsem si dala sprchu a vyfenovala jsem si vlasy.Udělala jsem si lehký make-up a vybrala jsem si outfit.Vzala jsem si rolák aby se mě nikdo neptal co mám na krku.Prošla jsem domem jak stín.Ve škole jsem nemohla Jes ani kluky najít tak jsem šla do tříd.Byl tam Mason ale ani jsem se na něj nepodívala.První hodinu jsme měli historii.Učitel přišel hned po zvonění.
„A vidím že jste se vrátila slečno Dragomir a i vy pane Lokwude“
„Omluvenky"
„Co?"
„Jsme na střední"„To ano ale řiditel říkal ať si dám na vaší třídu pozor"
„Já jí nemám“
„Super a vy“
„Já taky ne "
„Krása tak vám mám napsat neomluvené hodiny nebo co"
„Dejte mi nějáký smyslný důvod kde jste byli"„Nevěřil by ste mi“
„No asi věřil vaše kamarády jsem potkal včera v klubu ale ti ve škole byli"
„Chodíte do klubu"
„Pane učiteli“
„A byla jsem pryč s rodiči“„Opravdu mám jím zavolat "
„Můžete“
„Ne prosím jen to ne“říkala jsem si v hlavě„A vy“
„Já jsem byl pryč"
„S dědou, klidně mu zavolejte"„No jasně“
„Problém slečno Dragomir"
„Ne vůbec ne“zbytek hodiny proběhl v pohodě.Pak jsem zavolala Jesice a ta mi řekla že je nemocná.Lee se prej na školu vykašlal a Jason prej včera pil takže má kocovinu.Všem jsem vynadala zě mě v tom nechali.Po poslední hodině jsem šla po chodbě a všimla jsem si tam nějákého hloučku.Když jsem se prodrala dopředu tak si tam Jac dobíral Masona.
ČTEŠ
Tajemství měsíce(pozastaveno)
WerewolfMěstečko Andera která se nachází na Floridě skrývá mnoho tajemství žijí zde totiž zvláštní stvoření.Město které založili čtyři rodiny.Dvě rozdílné smečky,dva rozdílní kluci a jedna dívka kterou chtějí všichni.Začnou se kkkuuuuiiiaá projevovat staré...