Té ženě jsem dala jídlo a pití.Mason po chvilce přijel.
„Tak co"
„No "
„Může tam bydlet"„Děkuju"řekla Angela
„Tak můžeme jet"
„Můžu taky"
„Promiň jsem tu motorkou"
„Aha v pohodě tak pak napiš"
„Dobře "Mason u Angela odjeli.Šla jsem se dívat na mobil a měla jsem žados o sledováni od Jaca.Příjmula jsem to a prohlížela jsem si jeho profil.Byl to profil typického zbohatlíka.Neměl tam ani jednu fotku z jeho holkou.Přišla mi zpráva od Maxe že Angela se ubytovala a že je v pohodě.Šla jsem se dívat na nějáký seriál.Pak už byl čas oběda.Udělala jsem si špagety.Po obědě jsem se zase hodinu dívala na seriál a pak mě napadlo že bych si mohla jít zaběhat.Minuly rok jsem přestala závodně tancovat takže mi chybí pohyb.Ve škole jsem taky hrála volejbal ale ten jsem si tenhle rok taky nenahlásila takže jsem bez ničeho.Šla jsem se převléct do sportovního.
Vzala jsem si sluchátka a mobil a šla jsem běhat.Moc mi to nešlo protože už jsem dlouho neběhala.Po pěti kilometrech jsem se zastavila a jen jsem chodila.Po chvilce jsem si všimla jak za mnou jdou dva chlapi.Čím díl jsem šla tak tím byli blíž.Pak už jsem se jich bála takže jsem se zase rozběhla.Začali běhat za mnou.
Nevěděla jsem co dělat.Nebila jsem zrovna ten nejlepší běžec.Napadlo mě zaběhnou do kavárny.Když jsem vešla dovnitř tak jsem si sedla a čekala jestli tam muži příjdou.Naštěstí nepřišli.Neměla jsem u sebe peníze takže jsem chtěla zase hned odejít.Skoro jsem i odešla ale všimla jsem si známé postavy.„Adama"řekla jsem a dítě se otočilo.
„Je ahoj Mio"
„Co tu děláš "
„No já jsem se sem šel projít"
„Aha a jsi tu z někým"
„Ne"
„Ty jsi tu sám"
„Ano"
„To je daleko ale od vašeho domů"
„Já vím"
„Počkej ty jsi utekl"
„Já jsem nechtěl"
„Šel jsem se projet"„Projet"
„Vzal jsem Masonovi motorku"
„A kde jí máš"
„No vyboural jsem se"
„Cože"
„Jsi v pořádku"„Ano"
„Kde je teď ta motorka"
„Já nevím vyboural jsem se protože se po mě rozběhli takový muži"
„Byli vysocí tmavě oblečení tmavé vlasy"
„Ano,jak to víš"
„Taky za mnou běželi"
„Ale nevím kdo to je"„Jsou z cizí smečky"
„Aha"
„Tak jo půjdem ke mě domů a pak tě odvedu k vám"„Dobře"
„Fajn jdem"opatrně jsme vyšli z kavárny.Nikdo tam nebil takže jsme šli k nám domů.
ČTEŠ
Tajemství měsíce(pozastaveno)
WerewolfMěstečko Andera která se nachází na Floridě skrývá mnoho tajemství žijí zde totiž zvláštní stvoření.Město které založili čtyři rodiny.Dvě rozdílné smečky,dva rozdílní kluci a jedna dívka kterou chtějí všichni.Začnou se kkkuuuuiiiaá projevovat staré...