V autě jsme kromě Jesici byli ticho.Ona mlela nějaké blbosti.Když jsme dojeli tak ten muž odvedlo Jes do domu.
„Proč si chtěl abych přišla“
„Abys nás poznala“
„Stejně toho moc nevím“
„Příští pátek je zase můžeš přijít“
„Uvidím“
„Dobře“
„Ahoj“
„Čau "počkal na muže a odjeli.Šla jsem do domu,Jesica ležela na gauči a spala.Přikryla jsem jí dekou a šla jsem si dát sprchu,pak jsem se odmalovala a lehla jsem si taky do obýváku aby tam nebyla sama.Další den jsem se probudila okolo deváté,Jesica ještě spala.Oblékla jsem si hodně obyčejný outfit a vlasy jsem si dala do drdolu.
Bylo mi docela blbě.Udělala jsem si ledové kafe.Sedla jsem si splátky na gauč.Jesica se probudila.
„Mě je blbě"řekla a odběhla na záchod.Začala jsem se smát.Někdo zazvonil na zvonek.Šla jsem otevřít.Byla to žena,byla zraněná a vyděšená.
„Jste Mia Dragomir "
„Ano"
„Pomozte mi"
„Kdo jste“
„Prosím"pustila jsem jí dovnitř a dovedla jí do svého pokoje.Pak jsem šla zpátky do obýváku.Jesica seděla na gauči.
„Kam jsi šla“
„Do pokoje"
„Fajn,musím už jít"
„Dobře “obejmula jsme jí a ona odešla.Šla jsem za tou ženou.Seděla na posteli bez trička jen v podprsence.Na těle měla několik ran.
„Kdo jste"
„Máte v domě Nisaner"
„Co"
„Máte to"
„Možná“
„Bež proto"
„Proč,achjo"šla jsem se podívat do skřínky v obýváku kde máme léky,bylo to tam,vzala jsem to do pokoje.Dala jsem to té ženě.Jsou to takové malé modré prášky.Žena si jich pár dala do každé rány.A zasyčela bolesti,jen jsem jí pozorovala.
„Co to děláte"
„A co to je za lék"nikdy jsem nevěděla na co to je.„Léčí to rány od stříbra"
„Od stříbra"
„Ano,víš co je tvoje rodina ne"
„Vím"
„Dobře,tak stříbro je bez těchto lèku pro vlkodlaka smrtelné,nebo je ještě jedna možnost a to je že to vypálíš ale to mi věř že nechceš"
„Kdo vám to udělal"
„Lovci"
„Jak jste mě našla a kdo jste"
„Jsem Angelie Benetova"
„Cože,Benetová“
ČTEŠ
Tajemství měsíce(pozastaveno)
WerewolfMěstečko Andera která se nachází na Floridě skrývá mnoho tajemství žijí zde totiž zvláštní stvoření.Město které založili čtyři rodiny.Dvě rozdílné smečky,dva rozdílní kluci a jedna dívka kterou chtějí všichni.Začnou se kkkuuuuiiiaá projevovat staré...