Vstávala jsem o půl sedmé.Byla jsem strašně unavená.Trochu jsem se namalovala.Oblekla jsem si široké modré džiny a velkou šedou mikinu,vlasy jsem si nechala rozpuštěné.K snídani jsem si udělala ovesnou kaši.Pak už jsem šla.Mason čekal před domem na motorce.Pozdravila jsem ho a nasadila jsem si helmu.Dneska jsme měli první dvě hodiny spojené se čtvrťakama.Učitel nás rozdělil do dvojic.Ja jsem byla se Sandrou .Nic jsem ji neřekla a začala pracovat na projektu.Sandra mi dala ruku na stehno.
„Co to "nestihla jsem to dopovědět protože mi zaryla drápy do stehna.Strašně to zabolelo.
„Teď mě dobře poslouchej"
„Nechápu proč se Jac okolo tebe furt motá"
„Ale tobě radím drž se od něj dal "
„jinak tě zabiju "ruku mi dals ze stehna.Rychle jsem se zvedla.
„Mio stalo se něco "zeptal se učitel.Utekla jsem z třídy.
„Mio"„Jdu za ni "Mason běžel za mnou.Šla jsem do holčičích šaten protože tam je lavička a velké umyvadlo.Z me skříňky jsem si vytáhla tričko na tělocvik a přiložila jsem si ho na ránu.Docela hodně to bolelo.Přišel Mason.
„Mio"
„Co se stalo"„Sandra"oddělala jsem tričko.Mason si sedl vedle mě.Znovu jsem si přiložila tričko.Vešel Derek.
„Co se děje "
„Mio co se ti stalo"„Sandra "řekl Mason.
„Ta krev je strašně cítit "
„Masone vezmi ji k nám "„Dobře"Mason mi pomohl vstat.
„Zvládneš chodit "zkusila jsem to ale nešlo to.Mason mě vzal do náruče.Derek nás pustil zadním východem.
„Co tvoje motorka"„Ji se nic nestane "Mason se rozběhl.Celou cestu jsem byla potichu,nebylo mi moc dobře.Po par minutách jame byli u chatek.
„Masone"
„Co se děje "„Mia je zraněna"Mason mě donesl do chaty.Položil mě na sedačku,sedla jsem si.
„Co se stalo"zeptala se Melek
„Sandra"
„Takže Salvatorova smečka"
„Mio je ti dobře"„Strašně to boli"
„Sundej si kalhoty budu se na to muset podivat"
„Ja počkam venku"
„Zajďi pro Rut "
„Ano"odpovědel Mason a odešel
„Kdo je Rut"
„Léčitelka"
ČTEŠ
Tajemství měsíce(pozastaveno)
WerewolfMěstečko Andera která se nachází na Floridě skrývá mnoho tajemství žijí zde totiž zvláštní stvoření.Město které založili čtyři rodiny.Dvě rozdílné smečky,dva rozdílní kluci a jedna dívka kterou chtějí všichni.Začnou se kkkuuuuiiiaá projevovat staré...