17 kapitola

66 5 0
                                    

V domě bylo spoustu lidí, všichni pili a bavily se.S Jasicou jsme šli ke stolu s alkoholem a něco jsme si nalili do kelímku.Pak ne nás někdo zavolal.Byl to Jac,šli jsme k nim.Seděl tam s partou lidí.

„Tak nakonec jsi přišla"

„Očividně"pousmal se.Sedl si na gauč,Sandra po mě hodila vražedný pohled a sedla si na jeho klín.S Jes jsme si taky sedli.

„Takže ty jsi Mia"

„Jo"

„Já jsem Alic a ty jsi"

„Jesica"

„Ráda vás poznávám"usmála se,úsměv jsem jí vrátila

„Jsi Dragomirova"řekl jeden z kluků

„Ano "kluk se podíval na Jaca.

„A ty "zeptala jsem se

„Jsem Alex"pak už jen pili,pila jsem taky ale jen trochu protože jsem musela hlídat Jas kterà byla úplně opilá.Šla jsem od nich pryč na schody  a sedla jsem si na zem k zábradlí a pozorovala jsem Jes s nějákým klukem.Po chvilce za mnou přišel Jac.Sedl si vedle mě a nabídl mi kelímek,odmítla jsem.

„Nebaví tě to"

„Hlídám Jes"

„Je v dobrých rukách"

„To určitě"bylo ticho
„Řekl si že si o mě věděl"

„No to je pravda"

„Proč si nic neudělál"

„Chtěl jsem ale Peter řekl ať to nedělam"

„Peter?"

„Je to alfa naší smečky můj děda"

„Aha"

„Hezký tetování"

„Díky,maš taky"

„Jo"Jac si sundal triko,měl fakt dobrý tělo jako Mason taky ale on lepší.Na straně břicha měl šestnácti křížků,a jinak celé tě potetované, prohlížela jsem si jeho tělo.Asi si toho všiml protože se usmál.

„Proč máš tolik tetování?"

„Protože se mi líbí "

„Mají nějáký význam"

„A to tvoje"

„Ne"

„U mě většinou taky ne"
„Baví mě se tetovat"pousmála jsem se a svůj pohled jsem znovu upřela na Jes,která teď seděla na nějákým klukovi.

„To si dělá srandu"Jac se trochu zasmál.
„Achjo"

„To je Michal "

„No to je hezký ale jede mi po kámošce"

„Nebo ona po něm "probodla jsem ho pohledem.Chtěla jsem se zvednout ale drkla jsem do kelímku který měl Jac v ruce a na sebe a i na něj jsem ho vylila.
„Doprdele"

„Děláš si srandu "

„Promiň"stoupla jsem si a on taky,nebyla jsem moc mokra protože to spíš schytal on.

„Fakt děkuju“

„Není zač "šla jsem po schodech dolů a odtáhla jsem Jesicu od toho kluka.

„Promiň kámo ale my už jdeme"řekla jsem mu.Stoupl si naproti mě.

„Hele brácho nech je jít“řekl Jec a chytl ho za ruku.Kluk po chvilce odešel.

„Už jdete"

„Jo"

„Ne"řekla opile Jesica

„Chcete hodit"

„Jsi opilí takže stebou do auta nevlezu "

„Nebudu řídít“

„Fajn"
Řekl nějákému chlapovi,nastoupili jsme do auta a ten muž řídil.

Tajemství měsíce(pozastaveno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat