Az üzenetben:
Blaire:A fasszopó Mattheo Kibaszott Riddle lekapott.
"Egy bagolynyi úttal késöbb"
Kyra:Úristenem."A bagoly megerkezett en meg elkezdtem olvasni aztán még valaszoltam ,de a semminek mert Kyra már az ablakomon kopogtatott.
Egyből kinyitottan szerencsétlennek, látszott ,hogy nehezen kap levegőt.-Felfutottam idáig.Mondta lihegve.
-Tudod ,hogy van erre egy varázsige.
A lany kussolt majd megszolalt.
-Akkor miért nem ezzel kezdesz ,tudod mit mindegy is.
-Azt mond el nekem ,hogy Mattheo ,hogyan kapott le?-Rajta kaptam ,hogy cigizik és a testén keresztűl kidobtam az ablakon a füstölőt és ő Lekapott...
-Éééééés...meddig tartott?¿-Miiii?kérdeztem.
-A csóók.Mondta.
-Jaj jesszusom nem tudom.
-És .....sexeltetek?Halkította le a hangerőjét.-Uram isten nem.
-Jó ,de foktok???
-NEEEEEEEEEEEEM.
-Tehát fogtok.
-Talán vagyis nem.Valaszoltam zavarodottan.-Nem kussolj.Folytattam.
Erre kirohant ez a marha és üvölteni kezdett Mattheonak.
-Theoooooo a barátnőd gyereket akar tőled.
-Blaire ...?-Mit adtál neki.Mondta nevetve Mattheo.-Nagyon viccesek vagytok.
-Most pedig ,Kyra ...örültünk ,hogy itt voltál.Mondtam a lánynak es lögdöstem ki őt.Meg utólag elköszönt
-Sziaaaaaaaaaaaaaaaaa.a köszönését csak az ajtó csukódása szakította meg amit a képébe csaptam.-Elég szép és hülye barátaid vannak.
Jegyezte meg Mattheo.
-Tudod van az a mondás ,hogy a hülye a hülyéket vonzza.Mondtam neki.-Ja tehát most beoltogatjuk magunkat?
-Te és Tom.
-Ááááááááh...Jött rá viccesen.
-Anyád.Váltott komolyra."Azon a napon ,amikor elindultunk az állomásra."
Felszálltatok a vonatra és én a tipikus csapatomhoz leültem(Pansy,Kyra,Draco+én)
-Srácok ,felelsz vagy merszezünk?Kérdezte pansy.
-Aha.Valaszoltam
-Oké ,kezdek.Mondta Kyra.
-Blaire felelsz vagy mersz?
-Merek.Mondtam.
-Szeretném ,ha atmennél a tesódékhoz...EGÉSZ ÚTRA.
-Ne basz Kyra.Mondtam neki gyilkos szemekkel.
-De,de na sicc.
-Anyád.Mondtam és felálltam.
Odamentem a tesómékhoz.
-Srácok ,leülhetek ide ,mert Pansyek elüldöztek felelsz vagy merszel.
-Uhhhh csúnya dolog ,vissza kéne vágnod nekik.Viccelődött Theo.
-Pattanj le.Mondta a batyám.
Le akartam ülni Tom mellé,de elhúzódott direkt ,hogy inkább Mattheo és ő közéje üljek.
-Komolyan te Gentleman?
-Komolyan Mi lady (bocsánat nemtudom ,hogy irják).
-Tehát leültem Mattheo mellé szorosan ,mert Tom egyfolytában felrakta a labát és neki dölt a kabin falainak.
-Bazdmeg Tom. Mondtam neki miután "véletlenül" megrugott.
-Bazdmeg te...Mattheo csinálj valamit a hölgyeddel.
-Ez a hölgy a te hugod és kurvara berágott rád.Mondta ki helyettem Mattheo.
Az út jól telt és nem volt semmi izgalmas egészen addig amíg Tom,Blaise,Nott és Regulus ki nem jöttek a fülkéből és magamra nem hagytak Mattheoval.
Theo egy ideig a tájt nézte aztán ,pedig arra lettem figyelmes ,hogy a full eres keze a combomon pihen.Nem volt vészes ,nem éreztem furcsán vagy kellemetlenül magamat viszont aztan Theo felemelte az allamat keze segítségével s egyenesen a szemembe nézett.
-Szerelmes vagyok beléd.Suttogta halkan 2 centiről a számtól.
Nem tudtam mit mondjak ,de fixen elpirultam.
Aztán mégközelebb jött a szájával a számhoz.
-Fhuu baszki ,szerintem már levegőt nem fogsz kapni.
Elösször az ugrott be ,hogy megöl ,de aztan rájöttem ,hogy neki van humorérzéke a tesómmal ellentétben.Még mindig nem szóltam egy szót se csak az ajkára tudtam nézni és a kökénybarna szemeibe.
Aztán egy csókot lehelt elösször a számra ,hogy biztos legyen abba ,hogy én is akarom.
Aztán véletlenül előrrébb dőltem pont bele Theo szájába s megcsókolt en meg visszacsókoltam.Elősször nem akartam elhinni ,de úgy voltam vele ,hogy mit veszíthetek.?
YOU ARE READING
The Slytherins QUEEN (M.R.ff)
FanfictionBlaire Denem-ről szól a könyv ,aki már a negyedik évét tölti a Roxfortban.Bátyja Tom Denem ,aki eléggé törődik kishugával. Blairrel történni fog valami a közel jövőkben amit sose felejt el ,de egy 7.es fiú megmenti őt...