I. rész

300 7 0
                                    

Egy hét múlva kezdődik újra az iskola ,de nekem semmi kedvem ninvs hozzá.

Éppen a szobámban ücsörgök mikor beront Masy azzal ,hogy felpofozta Mattheot és csúnyán beszélt ,ezért most üldözi őt Tom és a sexi bátyja ,marmint ,hogy izé..Mattheo.

Miután kimondta a fontosat Masy Mattheo berontott és hátulrol a kislany hasánál fogva felemelte ,mire a leányzó csak elkezdett "veszekedni Mattheoval"

Én csak néztem őket aztan mégjött Tom és egy poharat adott Mattheo kezébe amiben nagy eséllyel sör volt.
A kislanyt ledobta a vállához ,de nem eresztette ,mire én csak így szóltam.

-Tényleg isztok már kora... Ránéztem az órámra és akkor vettem eszre ,hogy délután van.
-...Délután?.?Szólaltam meg egy 3 mp-ces hatásszünet után.

-Mattheo csak elmosolyodott s megpörgette a kislanyt aki még mindig nem tudott kiszabadulni ,aztán meg kivitte őt a teraszra és ruhástul bedobta őt a vízbe.

-Theo ezért kinyírlak.Üvöltötte masy
-Tom Mattheo mögött volt s lassan odament hozzá és tiszta erőjéből Masy mellé belökte.

Aztán gondoltam nyugtom lehet ,ha becseszem A bátyámat is a vízbe,ezért miért ne megtettem ,de max kb fél méterre lőktem őt el a medence szélétől.

Utána kinevetett es azt mondta vigázzak ,mert "mindjárt ElkAp vaLaki".
Igaza volt ,Mattheo közben kiszállt a medencéből és a hátam mögé lopakodott.

Mattheo hátulról megölelt a derekamnál fogva tartott ,hogy ne meneküljek el ,de igazából nem is akartam...a fejét rátette a vállamra és aztán mielött elpirulhattam volna... beugrott velem együtt a vízbe és mikor vizet értünk éreztem ,ahogy a mellkasának nyom finoman közben meg átkarol a derekamnál.

Gondolom kurvára elpirultam.
Ezután kiszálltam a vízből leüvöltöttem Mattheo fejét és leültem megszáritkozni.

Mikor Mattheo is kiszállt Masyvel láttam milyen kockahasa van és azt hittem elájulok.

-Nyugi majd elkaplak.Mondta nekem gúnyosan Tom ,mire én csak megforgattam a szemeimet.

Mattheo éppen leült a földre neki támaszkodva a falnak s Masy beleült az ölébe.

-Jaj ,ha te is ilyen kicsi lennél.Nézett rám gesztenye barna szemeivel amik nekem nem voltak ,de olyan halásosan tudok ránézni emberekre a gyönyörű kék szemeimmel.

-Masy nem akarsz helyet cserélni Blairrel?
-Attol függ...,Beleülhetek az öledbe?
-Én nem panaszkodnék.
-Mi nem.Mondtam ,de mintha ezt a hármat nem is érdekelné.

-Blair ,mersz vagy mersz?Kérdezte Tom.
-Felelek.Neztem rá halálosan.
-Jó ,ha már mersz ,mert azt akartam mondani ,hogy ülj bele Mattheo ölébe.
Mattheo semmit nem csinált csak cigizett tovább.

-Még ma.Mondta Tom nekem siettető hangon.
Mattheo felállt és megfogta a derekamat s odahúzott a falhoz és egészen a földig csúszott le velem együtt aztan arra kaptam fel a fejemet ,hogy az ölében ülök.Pár perccel késöbb Theo eléggé sápattnak tűnt.

-Theo jól vagy.Kérdezte kicsit félve Masy Mattheótol.
Tom kapcsolt és bevitte Masyt lefeküdni aki kiszökött a szobájából és végig nézte Mattheo produkciójat.

-Hé Haver ,jól vagy.Kérdezte Tom ,de erre csak kuncogott.
-Theo baszki annyira ,hülye vagy , mivan ebben??Mondtam neki.
Csak röhögött tovább és kinyögte ,hogy
-..dr0g.

-Jesszus.Mondta Tom és tudtam amúgy ,hogy Mattheo sose bántaná Masyt ,de ezzel biztos megijesztette.

-Tom bement és lenyugtatta Masyt es megkérdezte tőle ,hogy mielött átjöttek volna mi történt?

Sokszor bement apához mert hivatta őt. Én mindig utána néztem ,és hallodtam néha ,ahogy szenved.
Apa sokszor kimondta a Crucio átkot.
-És egyszer fenyegette őt azzal ,hogy megöli őt,mert ,hogy képes rá és csak 2 szó választja el őt a fia meggyilkolásától.
- Én Mindig hallgatóztam,tényleg...
Mondta Masy s kicsordult egy könnye.

Visszamentünk theohoz
Mattheonak csak hangulatingadozásai voltak.Szerintem elmúlt.
-Jobban vagy ?Kérdeztem.

-Theo.Mondta Masy.
-Szia angyal.Szólt Theo.
-Többet ne szívj..kérlek.
-Megígérem.
-Nem komolyan.Bujt ki Masy az ölelésből és mutatott Mattheora.
-Rendben.Mondta Mattheo és elkapta a lany újját.
2 nappal késöbb Tom és Masy elmentek uj varázspálcát venni Tomnak.

Bementem Mattheohoz és még rá se néztem ,de már tudtam a füstből ,hogy újra szív...
-Megígérted Masynek.
-Hazudtam...Mondta.
-Nemár...Legalább ne drogozz.
-Ez nem drog.Védekezett.
-Ja füstölő..rosszabb
-Hmmmm nem gondolom. Értetlenkedett.
-Odamentem a ablakpárkányhoz ,mert ő ott ült ,ki vettem a kezéből és elnyontam aztan meg kidobtam az ablakon es ezt mind áthajolva a testén.

Kihasználta az alkalmat és a két labát a térd hajlatomra rakta ,hogy ott tartson s felém fordult.Aztán közelebb jött.megfogta az arcomat és a hajammal játszott mire megcsókolt...
-Össze kell pakolnom.Mondtam miután kibujtam a csókja alól.
Felmentem az emeletre s írtam Kyrának
egy levelet amit gyorsan meg is kapott mert ők a alattunk laknak 1 km-re ,de nem fogok most lemászni.
Gyorsan elvitte a baglyom az üzenetet beki.



The Slytherins QUEEN (M.R.ff)Where stories live. Discover now